Октобарски салон једна од најзначајнијих изложби савремене визуелне уметности у Србији почиње 15. септембра, под називом „ЧУДО КАКОФОНИЈЕ“. Аутори визуелног индентитета, агенција New Moment која је радила на сличним решењима за различите културне манифестације у Србији, попут Бемус-а, Фест-а, Битеф-а и др. Визуелни идентитет Салона увек кореспондира са концептом и идејом коју одређују уметнички директори, односно, кустоси изложбе. Ове године аутори визуелног идентитета је агенција New Moment која је преко 30 година присутна на маркетиншкој сцени у Србији и региону (Црна Гора, БиХ, Мaкедонија, Албанија, Бугарска, Хрватска, Словенија). Захваљујући поверењу домаћих и интернационалних клијената (Coca Cola, Nokia, P&G, CitiBank, BAT, Sony, Ford…) добитници су преко 100 награда за креативне агенције у региону и шире (New York Festival, Art Directors Club of Europe, Epica, Golden Drum, Moscow Festival…).
Концепт овогодишњег Салона био је изазован задатак за ауторе визуелног идентитета. У сарадњи са кустосом створен је визуелни идентитет са намером да се не иде у дескрипцију концепта и да се кроз њега не издвајају поједини уметници, већ да се публици на равноправан начин језиком слике представе сви излагачи. Визуелни идентитет чини хибридна слика састављена од 72 сегмента портрета уметника. Приступ дизајнера био је да визуал третира као иновативни уметнички рад који има своју причу, интеракцију са публиком, мултимедијални карактер и могућност приказивања кроз све канале комуникације.
Полазећи од тога да се налазимо у дигиталном добу ово решење је такође показатељ могућности трансформације традиционалног медија плаката у језик нових технологија – интерактивни дисплаy, анимација, апликација, итд. Визуелни идентитет присутан у свим јавним просторима, од јавног превоза, до градског ткива и свим облицима медијског простора, обраћа се најширој публици, са намером да унаред, а у духу времена и примерено њеним потребама и навикама, те у складу са концептом изложбе привуче пажњу и најави манифестацију.