Duo „TriSed“ – koncert iz ciklusa DŽEZ U PODNE
Duo „TriSed“ će se predstaviti publici koncertom na otvorenom, na platou ispred KCB-a, a prostor četvrtaste fontane na uglu Knez Mihailove i Trga republike za kratko postaje podijum za naše najbolje džez muzičare.
U 2020. godini, u saradnji sa Džez odsekom Muzičke škole Stanković, započeli smo novi ciklus koncerata DŽEZ U PODNE, koji se održavaju poslednjeg petka u mesecu. Ciklus smo pokrenuli u nameri da stvorimo podijum za najbolje učenike Džez odseka koji će jednom mesečno u Galeriji Artget nastupati sa gostima sa domaće džez scene.
Zbog pooštrenih mera zaštite od koronavirusa, poslednjeg petka u junu umesto planiranog nastupa učenika, DŽEZ U PODNE će obeležiti nastup naših renomiranih muzičara Branka Trijića i Aleksandra Sedlara. Koncert se održava na otvorenom, na platou ispred Kulturnog centra Beograda koji postaje naša letnja scena.
Biografije:
Branko Trijić (Beograd, 1975) diplomirao je na džez odseku SMŠ Stanković u Beogradu. Tokom školovanja, na preporuku učitelja i mentora Radomira Mihailovića Točka, započeo je saradnju sa vodećim džez sastavima. Diplomirao je 2004. godine na odseku za džez muziku Konzervatorijuma u Amsterdamu, a postdiplomske studije je završio u Beogradu na FMU 2017. godine. Osnivač je autorskog benda Konzilium, član je sastava Vasil Hadžimanov bend i sarađuje sa brojnim muzičarima iz sveta džez, pop i rok i etno muzike. Kao član različitih sastava je snimio preko 20 kompakt disk izdanja i nastupao na džez festivalima širom Evrope. Komponovao je muziku za dva dokumentarna filma u produkciji Zavoda za unapređivanje obrazovanja.
Aleksandar Sedlar (1982) srpski je kompozitor, dirigent, multiinstrumentalista i producent. Diplomirao je kompoziciju (2006) na Fakultetu muzičke umetnosti u Beogradu u klasi prof. Vlastimira Trajkovicća, kao student generacije. Iste godine dobio je nagradu iz Fonda Stevan Hristicć. Na istom fakultetu diplomirao je i dirigovanje u klasi prof. Bojana Suđića.
Radio je kao asistent i sekretar u okviru Katedre za kompoziciju i orkestraciju na FMU u Beogradu (2007/08). Master studije
iz kompozicije završio je na Univerzitetu Južne Karoline u Los Anđelesu, u klasi prof. Donalda Kroketa (2013). U januaru 2015. godine dobio je zvanje docenta na Fakultetu umetnosti u Nišu.
Najznačajnija dela njegovog opusa su: Magbet (koncert za violinu i orkestar, 2005), Elegija za orkestar (diplomski rad, 2006), Idi vidi dedu! (porudžbina akademskog hora Kolegijum muzikum, 2010), Spring in Japan (porudžbina violiniste Nemanje Radulovića, izdata za diskografsku kuću DECCA Universal), Mesečeva kći (bajka – varijacije za violončelo, orkestar i naratora, porudžbina dirigenta Liora Šambadala i orkestra Berliner Symphoniker premijerno izvedena u sali Berlinske filharmonije, 2014).