Uskršnji koncert soprana Nataše Tasić Knežević i pijaniste Saše Kneževića
Sopran Nataša Tasić Knežević, solistkinja opere Srpskog narodnog pozorišta u Novom Sadu i aktivistkinja i pijanista Saša Knežević prirediće praznični koncert za beogradsku publiku, sa programom koji čine solo pesme i arije iz zarzueli španskih kompozitora.
Kulturni događaji se održavaju uz propisane epidemiološke mere za suzbijanje širenja virusa COVID-19, te je broj mesta za publiku u Galeriji Artget ograničen i sva mesta su POPUNJENA.
Tokom nedelje, snimak dela koncerta će biti objavljen na YouTube kanalu Kulturnog centra Beograda i dostupan svima koji nisu uspeli da prisustvuju događaju.
Program:
Manuel de Falja
Sedam španskih narodnih pesama, G. 40
El paño moruno
Seguidilla murciana
Asturiana
Jota
Nana
Canción
Polo
Pablo Luna
De España vengo, arija iz zarzuele El niño judío
Pablo Sorosabal
Noche hermosa, arija iz zarzuele Katjuška
Biografije:
Nataša Tasić Knežević (Beograd) uporedo sa studijama na Saobraćajnom fakultetu u Beogradu, pohađala je studije solo pevanja na Akademiji lepih umetnosti kao stipendista princeze Jelisavete Karađorđević. Osnovne akademske studije je završila u klasi profesorke Jasne Šajnović. Specijalističke studije je završila na Fakultetu muzičke umetnosti u klasi profesorke Višnje Pavlović. Usavršavala se na majstorskim kursevima renomiranih umetnica poput Mirele Freni, Liore Mauer i Ire Sifa. Osvojila je nekoliko nagrada na međunarodnim takmičenjima kod nas i u Italiji. Održala je brojne koncerte u Srbiji i širom Evrope. Nastupala je na beogradskim festivalima Bemus, Belef, Dani Beograda i Bitef. Kao članica operskog studija Narodnog pozorišta u Beogradu, ostvarila je prve uloge, a po završetku operskog studija debitovala je u rezličitim produkcijama opere Karmen kao Fraskita i Mikaela. Nataša Tasić Knežević je nastupala u predstavama Ateljea 212 Strah i njegov sluga, režisera Kokana Mladenovića, i u predstavi Brod plovi za Beograd, a imala je priliku da ostvari uloge i na filmu. Uporedo sa umetničkim radom, posvećeno se bavi pedagogijom. Zanimljivo je da je prva pedagoška iskustva stekla kao profesorka matematike i fizike u OŠ Branko Pešić, u saradnji sa Romskim dečijim centrom. Kao profesorka solo pevanja radila je u MŠ Petar Stojanović na Ubu. Kao vokalni pedagog u okviru Le studio pozorišta i slobodne dramske akademije pripremala je mjuzikle Čikago, Američka burleska, Svini Tod, Mlečni put i druge. Autor je projekta Klasika za mame i tate, jednog od nauspešnijih edukativnih programa u protekle 3 godine. Sudelovala je u projektima čiji je cilj promocija obrazovanja, kulture i socijalne integracije. Zalaže se za ista prava svih ljudi bez obzira na nacionalnost, versku ili polnu različitost i stoga je izuzetno poštovana ne samo u Srbiji već i van granica. Nekoliko puta je bila specijalni gost u Savetu Evrope, a na poslednjoj konferenciji je govorila o uticaju romske kulture na evropsku i svetsku kulturnu baštinu. Zaposlena je kao solistkinja opere u Srpskom narodnom pozorištu u Novom Sadu.
Saša Knežević (1971, Beograd) diplomirao je na klavirskom odseku Fakulteta muzičke umetnosti u Beogradu 2002. godine u klasi profesora Miloša Ivanovića. Završio je specijalističke studije u klasi profesorke Ljiljane Turlakov na Akademiji lepih umetnosti u Beogradu. Nastupao je kao solista i kao korepetitor sa pevačima i instrumentalistima u zemlji i inostranstvu (Italija, Nemačka, Norveška, Novi Zeland, Tajland). Koncertirao je širom Srbije. Posebno su značajni nastupi na Kolarcu u decembru 2007. i na 38. BEMUS-u. Sarađivao je u više navrata sa pedagozima baletske škole milanske Skale kao i sa Dresden Frankfurt baleskom kompanijom. Zaposlen je kao korepetitor klasičnog baleta i savremene igre u baletskoj školi „Dimitrije Parlić“ u Pančevu.