Projekat Muzički centar Crne Gore u Beogradu za cilj ima promociju najistaknutijeg nacionalnog orkestarskog ansambla Crne Gore, kao i uspostavljanje bliže saradnje i razmenu programa između Muzičkog centra Crne Gore i Kulturnog centra Beograda. Projekat će obuhvatiti seriju koncerata kamerne muzike koji će se izvesti u Podgorici, a potom reprizirati u Beograd u periodu od 26. aprila do 28. maja 2023. godine. Serijal koncerata u Beogradu će otvoriti sastav Brass & Beat koncertom u Atrijumu Narodnog muzeja.
Program:
Enrike Kresko
Svita Amerikana
Ragtime
Bossa Nova
Vals Peruano
Son de México
Leonard Bernštajn
Priča sa zapadne strane (ar. Džek Gejl)
Prologue
Somethings Comin
Maria
Tonight
America
One hand, One heart
I Fell Pretty
Somewhere
Artur Markez
Danson br. 2 (ar. Kris van Hof)
Čik Korija
Španija (ar. Tomas H. Graf)
Brass & Beat
Aleksandar Arsić, 1. truba
Sava Rajković, 2. truba
Nikola Kovačević, horna
Dejan Ljujić, trombon
Zoltan Lukačević, tuba
Slaven Ljujić, bubnjevi i perkusije
Biografije:
Aleksandar Arsić (Beograd, 1983) diplomirao je i magistrirao trubu na FMU u Beogradu. Godine 2011. završio je specijalističke studije na smerovima truba solo i kamerna muzika. Usavršavao se kod soliste Morisa Andrea i učestvovao na majstorskim kursevima kod poznatih pedagoga. Dobitnik je brojnih nagrada, preko dvadeset, na domaćim i međunarodnim takmičenjima. Kao solista nastupa od svoje šesnaeste godine i učestvovao je na brojnim festivalima. Svirao je u Francuskoj, Italiji, Španiji, Austriji, Nemačkoj, Mađarskoj, Rumuniji, Hrvatskoj, Švajcarskoj i SAD. Kao honorarni član sarađuje sa orkestrom Beogradske filharmonije, Simfonijskim orkestrom RTS-a, Vojvođanskim simfoničarima, Operom Madlenijanum, Beogradskom operom, Simfonijskim orkestrom Makris i Sarajevskom filhrmonijom. Od 2007. godine živi i radi u Crnoj Gori i stalni je član Crnogorskog simfonijskog orkestra.
Sava Rajković je rođen u Požarevcu gde je završio osnovno i srednje muzičko obrazovanje, a diplomirao je na odseku za trubu na Muzičkoj akademiji na Cetinjusa najvišom ocenom. Član je Crnogorskog simfonijskog orkestra od 2008. godine. Od 2014. godine svira u sastavu orkestra muzičkog festivala Operosa. Sarađivao je sa Beogradskom filharmonijom i Simfonijskim orkestrom RTS-a. Pedagoškim radom se bavi u školama za niže i srednje muzičko obrazovanje u Tivtu, Kotoru i Podgorici.
Nikola Kovačević je student treće godine na Akademiji umetnosti u Novom Sadu u klasi Nenada Vasića. Redovan je član u akademskom orkestru, a redovno sarađuje sa Crnogorskim simfonijskim orkestrom, Vojvođanskim simfonijskim orkestrom, Beogradskom filharmonijom i Sarajevskom filharmonijom. Kao solista je osvojio 11 zlatnih lira (od kojih su tri specijalne), dve srebrne i jednu bronzanu, dok je u kamernim sastavima osvojio 4 zlatne lire, 4 srebrne i jednu bronzanu liru.
Dejan Ljujić (Nikšić, 1988) prvo orkestarsko iskustvo imao je u Gradskom orkestru Nikšić, pod vođstvom trubača i dirigenta Božidara Bakrača. U SMŠ Vasa Pavić u Podgorici pohađao je dva instrumentalna odseka, za trombon i gitaru. Diplomirao je na Muzičkoj akademiji na Cetinju na odseku za trombon u klasi Aleksandra Benčića. Dobitnik je nagrada na republičkim takmičenjima. Član je Crnogorskog simfonijskog orkestra od 2011. godine. Na poziciji prvog trombona je od 2016. godine. Neki od internacionalnih projekata u kojima je učestvovao su: Omladinski orkestar Bridges for the Future u sklopu Jehudi Menjuhin fondacije u Bernu (2002), Internacionalni džez big bend u sklopu CEEC projekta, kao predstavnik Crne Gore (Kina, 2017).
Zoltan Lukačević (Apatin, 1980) je diplomirao tubu na FMU u Beogradu, u klasi Aleksandra Benčića. Bio je na pozicijama solo tubiste Simfonijskog orkestra RTS i Beogradske opere. Od 2009. godine je stalni honorarni član Crnogorskog simfonijskog orkestra. Sarađivao je sa orkestrom Beogradske filharmonije, Subotičkom filharmonijom, Vojvođanskim simfoničarima, Operom Madlenijanum, Simfonijskim orkestrom Makris, Niškim simfonijskim orkestrom i Makedonskom filharmonijom.
Slaven Ljujić je završio studije na Univerzitetu Berkli u Bostonu. Najveći uticaj na njegovo muziciranje imao je Vinks De Džon Paret (pevač, perkusionista i kompozitor), sa kojim je radio na mnogim projektima. Snimio je bubnjeve na pet muzičkih albuma (Kristijan Đuranović, Džon Hiland, Virdžinija Rubino, Leri Votson). Kao jedan od osnivača i autora džez sastava Kuhinjazz, sa kojim redovno nastupa na električnoj bas gitari, snimio je album sa autorskom muzikom i svirao na više različitih džez festivala u zemlji i regionu. Trenutno živi u Podgorici gde predaje na Odseku za udaraljke u MŠ Vasa Pavić.