Немања Егерић је студент докторских академских студија на Факултету музичке уметности у Београду у класи проф. др Маје Рајковић.
Програм:
Антон Веберн (1883–1945)
Варијације за клавир, оп. 27
Лучано Берио (1925–2003)
Секвенца IV
Џонатан Харви (1939–2012)
Месијанов гроб за клавир и траку
Oливије Месијан (1908–1992)
Двадесет погледа на дете Исуса (избор)
XII La parole toute-puissante (Свемогућа Реч)
XIII Noël (Божић)
XIV Regard des Anges (Поглед анђела)
XV Le baiser de l’enfant Jésus (Пољубац детета Исуса)
XVI Regard des prophètes, des bergers et des mages (Поглед пророка, пастира и мудраца)
XVII Regard Du Silence (Поглед тишине)
Биографија
Немања Егерић je завршио основне и мастер студије у класи проф. Мирослава Дацића, док је постдипломске студије завршио на музичкој академији Scuola di Musica di Fiesole у Фиренци у класи Бруна Канина (Bruno Canino). Тренутно је студент докторских академских студија на Факултету музичке уметности у Београду у класи проф. др Маје Рајковић.
Освојио је бројне награде међу којима се истичу лауреат такмичења младих композитора Play the sound (2010), друга награда на међународном такмичењу Даворин Јенко (2016), лауреат IV међународног пијанистичког такмичења ULJUS (2017), прва награда на међународном пијанистичком такмичењу Клавитас (2017), Лауреат такмичења за савремену музику ReConstruction 2 (2019) и друго место на такмичењу савремене музике INSAM у Сарајеву (2019).
Солистичке концерте је приредио у Италији, Македонији, БиХ и у свим престижним салама Србије. Године 2018. је учествовао на међународном фестивалу Piano City у Новом Саду, где је премијерно у Србији извео дело Месијанов гроб (Tombeau de Messiaen) за клавир и траку Џонатана Харвија. Члан је клавирског дуа Стеван Немања са пијанистом Стеваном Спалевићем са којим је освојио награде и учествовао на домаћим и интернационалним фестивалима камерне музике. Усавршавао се на мајсторским курсевима код Бруна Канина, Момо Кодаме и Пиера Сублеа. Ове године је учествовао, као активни полазник мајсторског курса код Петра Хила (Peter Hill), на фестивалу Lucern Festival у Швајцарској. Од фебруара 2019. године запослен је на Факултету уметности у Нишу као стручни сарадник.