Дуо „ТриСед“ ће се представити публици концертом на отвореном, на платоу испред КЦБ-а, а простор четвртасте фонтане на углу Кнез Михаилове и Трга републике за кратко постаје подијум за наше најбоље џез музичаре.
У 2020. години, у сарадњи са Џез одсеком Музичке школе Станковић, започели смо нови циклус концерата ЏЕЗ У ПОДНЕ, који се одржавају последњег петка у месецу. Циклус смо покренули у намери да створимо подијум за најбоље ученике Џез одсека који ће једном месечно у Галерији Артгет наступати са гостима са домаће џез сцене.
Због пооштрених мера заштите од коронавируса, последњег петка у јуну уместо планираног наступа ученика, ЏЕЗ У ПОДНЕ ће обележити наступ наших реномираних музичара Бранка Тријића и Александра Седлара. Концерт се одржава на отвореном, на платоу испред Културног центра Београда који постаје наша летња сцена.
Биографије:
Бранко Тријић (Београд, 1975) дипломирао је на џез одсеку СМШ Станковић у Београду. Током школовања, на препоруку учитеља и ментора Радомира Михаиловића Точка, започео је сарадњу са водећим џез саставима. Дипломирао је 2004. године на одсеку за џез музику Конзерваторијума у Амстердаму, а постдипломске студије је завршио у Београду на ФМУ 2017. године. Оснивач је ауторског бенда Конзилиум, члан је састава Васил Хаџиманов бенд и сарађује са бројним музичарима из света џез, поп и рок и етно музике. Као члан различитих састава je снимио преко 20 компакт диск издања и наступао на џез фестивалима широм Европе. Компоновао је музику за два документарна филма у продукцији Завода за унапређивање образовања.
Александар Седлар (1982) српски је композитор, диригент, мултиинструменталиста и продуцент. Дипломирао је композицију (2006) на Факултету музичке уметности у Београду у класи проф. Властимира Трајковиcћа, као студент генерације. Исте године добио је награду из Фонда Стеван Христиcћ. На истом факултету дипломирао је и дириговање у класи проф. Бојана Суђића.
Радио је као асистент и секретар у оквиру Катедре за композицију и оркестрацију на ФМУ у Београду (2007/08). Мастер студије
из композиције завршио је на Универзитету Јужне Каролине у Лос Анђелесу, у класи проф. Доналда Крокета (2013). У јануару 2015. године добио је звање доцента на Факултету уметности у Нишу.
Најзначајнија дела његовог опуса су: Магбет (концерт за виолину и оркестар, 2005), Елегија за оркестар (дипломски рад, 2006), Иди види деду! (поруџбина академског хора Колегијум музикум, 2010), Spring in Japan (поруџбина виолинисте Немање Радуловића, издата за дискографску куćу DECCA Universal), Mесечева кћи (бајка – варијације за виолончело, оркестар и наратора, поруџбина диригента Лиора Шамбадала и оркестра Berliner Symphoniker премијерно изведена у сали Берлинске филхармоније, 2014).