Промоција/перформанс светски познатих LAMY оловака са српским традиционалним етно мотивима
Компанија Officecom и Београдски излог Културног центра Београда од 4. до 18. децембра облежавају долазак познатог немачког бренда LAMY на српско тржиште организацијом догађаја Дизајн који пише најбоље. LAMY .
У Београдском излогу је постављена инсталација са традиционалним етно мотивом, састављен од преко 1000 LAMY ното оловака. Доласком на догадјај уверићете се како од немачког дизајна настаје познати мотив из српске етно иконографије. Такодје ћете видети како изгледају најпознатије немачке оловке које су добиле светске награде за дизајн, а које на себи имају српске етно мотиве, односно постати власник једне од тих оловака које су произведене у ограниченом тиражу од 1000 комада.
А бака Јана из Браничевске области је још у 19. веку, инспирисана природом, извезла цветни узорак, ни не слутећи да ће тако постати први „дизајнер“ етно мотива који је постао „заштитни“ знак наше културне баштине.
ЛАМY је немачка компанија са традицијом производње квалитетних оловака од 1930. Производи високог квалитета који одговарају потребама људи који цене добар дизајн и прибор за писање, прославила је LAMY компанију. Кредибилитет, квалитет, иновативност, функционалност и модеран дизајн постали су синоними за LAMY . Годишње се у седишту фабрике у Хајделбергу произведе више од 6 милиона оловака, који се користе у више од 65 земаља широм света.
Најлепше се пише Београд
Од 4. децембра посетиоци ће у Београдском излогу моћи да купе и Ламy оловке посвећене Београду, са поруком : Најлепше се пише Београд. Оловке које су упаковане у атрактивне амбалаже направљене од рециклираног папира, могу се набавити са натписом на ћирилици и на енглеском језику.
Програм реализујемо у сарадњи са компанијом Officecom .