Među „kompletnim“ fotografima, onima koji stalno rade i istražuju, ističe se autorski projekat Tamare Radanović. Istražujući široku primenu fotografije, Tamara otkriva da se elektronske šeme foto postupkom prenose na pertineks, materijal koji se originalno, obrađen u štampane elektronske ploče, ugrađuje u manje-više sve električne uređaje današnjice. Umesto da fotografisane portrete izradi na foto papiru, autorka ih prenosi na foto osetljivu emulziju pertineks ploče i time zatvara krug: analogna informacija ulazi u elektronske iznutrice foto-aparata i u njima se zadržava kao digitalna informacija, zatim se premešta u kompjuter, prolazeći kroz njegove unutrašnje pertineks organe i napokon izlazi kao analogna slika štampana na materijalu namenjenom digitalnim uređajima. Dovoljno za naslov Digitalni portreti!
Tamara Radanović (1978), Beograd. Završila višu filmsku školu Dunav Film, smer filmska/TV kamera u klasi profesora Radoslava Vladića. Kao fotograf radila na filmu, u magazinima, u dnevnim novinama.
Učesnik je nekoliko filmskih festivala.
Imala je tri samostalne izložbe i učestvovala na više kolektivnih.