Učestvuju: dr Mirjana Veselinović-Hofman, muzikolog,dr Ksenija Radoš, psiholog, dr Miško Šuvaković, estetičar i teoretičar umetnosti, Zoran Erić, kompozitor, dr Tomislav Sedmak, neuropsihijatar, dr Miloš Arsenijević, filozof, Vladimir Stojnić, pijanista
Knjiga Procesi panstilističkog muzičkog mišljenja dr Tijane Popović Mlađenović jeste jedno raskošno i iscrpno istraživanje. Njime se iz suštinskog muzičkog aspekta – aspekta pandimenzije mišljenja putem zvuka – osvetljava fenomen muzičke fantazije kao svojevrsne muzičke laboratorije, čiji funkcionalni i egzistencijalni smisao počiva na slobodi stvaralačke erupcije i transgresije. Autorka analizira fenomen fantazije u okviru interdisciplinarnog okruženja, koje je generalno definisano transverzalama kognitivističkog, kulturološkog, psihoanalitičkog i muzikološkog karaktera (…) Autorkina visoka obaveštenost o problematici koju razmatra, minucioznost, analitička pouzdanost, pa i fantazijski potencijali u njenom diskursu o fantazijskom, čine ovu monografsku studiju jednim od važnih muzikoloških postignuća u nas (…) dr Mirjana Veselinović-Hofman, redovni profesor Fakulteta muzičke umetnosti u Beogradu
Nalazi ove opsežne, konceptualno i metodološki inventivno zasnovane studije, retke i u svetskim okvirima, imaju brojne i dalekosežne teorijske, metodološke i praktične implikacije po muzikologiju i psihologiju muzike. Monografsko delo dr Tijane Popović Mlađenović predstavljaće nezaobilazni referentni izvor za buduća muzikološka i psihomuzikološka istraživanja (…) dr Ksenija Radoš, redovni profesor Filozofskog fakulteta u Beogradu
Ovako postavljeno naučno delo ukazalo je na sveobuhvatnu ambiciju da se ponudi opšti i univerzalni skup metoda tumačenja muzike i muzičkog mišljenja koji će objediniti iskustvo stvaranja, izvođenja, slušanja, te muzičku analizu, istoriju muzike i psihologiju muzike. Cilj njene monografske studije jeste da pokaže mogućnosti sinteze naučnog i muzičko-umetničkog univerzalizma u razumevanju i prosuđivanju muzičkih dela od XV do XX veka. Muzika je predočena kao područje podložno kritičkoj analizi, naučnom tumačenju, ali i intuitivnom i fantazmatskom doživljaju (…) dr Miško Šuvaković, redovni profesor Fakulteta muzičke umetnosti u Beogradu