режија: Алекс де ла Иглесија; сценарио: Алекс де ла Иглесија, Хорхе Герикаећеварија; фотографија: Кико де ла Рика музика: Ђоан Валент; улоге: Уго Силва, Марио Касас, Хаиме Ордоњес, Кармен Маура, Макарена Гомес, Сантјаго Сегура
Награде:
ГОЈА – женска споредна улога (Тереле Павез) продукција, звук, костим, специјални ефекти, монтажа, сценографија, шминка
БРИСЕЛ – Златни гавран за најбољи филм, награда публике
ПОРТО – награда публике, награда за међународни део програма
ТОРОНТО – 3. место по гласовима публике
Ово је најновији филма култног шпанског редитеја Алекса де ла Иглесије нашој публици познатог по филмовима Акција мутаната, Судњи дан, Пердита Дуранго, Ферпектни злочин, Грешна заједница, Последњи циркус, Како срећа хоће…
Као и све друге, и овај филм Алекса де ла Иглесије тешко је препричати зато што је и он крцат неочекиваним догађањима, обртима, саркастичним коментарима, помало хистеричном барокношћу које од овог филма чине коктел од кога вам се врти глави. У суштини, то је Де ла Иглесијина нова провокација на тему актуелног људског стања свести, а посебно њему увек интиригантног, лајтмотивског односа према религији.
Дакле, двојица мушкараца који су остали без посла, после пљачке банке беже од полиције и бивше жене једног од њих. Успут заробе и таксисту који из свог очаја постаје добровољни члан њихове дружине и малолетног сина једног од пљачкаша коме се цела идеја о бекству из свакодневице и од напорне мајке, јако допала. Желећи да се домогну Француске, они стижу до мрачних шума Наваре где упадају у канџе племена жена-вештица које се хране људским месом.
Као и увек до сада, за остварење својих компликованих и сасвим необичних ауторских идеја, Алекс де ла Иглесија је окупио изванредну глумачку екипу у којој су два најпопуларнија шпанска глумца, секс симболи Уго Силва и Марио Касас, али и прва дама шпанског фима Кармен Маура, изванредни Сантјаго Сегура и мање познати али савршени Хаиме Ордоњес и Тереле Павес.