18.00 КАВКАСКА ЗАРОБЉЕНИЦА
р. Леонид Гајдај
ул. Александр Демјањенко, Наталија Варлеј, Руслан Ахметов
20.30 ОГЛЕДАЛО
р. Андреј Тарковски
ул. Маргарита терјехова, Олег Јанковски, Филип Јанковски
КАВКАСКА ЗАРОБЉЕНИЦА
ДЦП, 1966, 82 мин.
Продуцент: Творческоје Обједињеније Луч, Мосфилм Русија
Режија: Леонид Гајдај
Сценарио: Јаков Костјуковкиј, Морис Слободској, Леонид Гајдај
Директор фотографије: Константин Бровин
Сценографија: Владимир Каплуновскиј
Музика: Александар Зацепин
Глумци: Александар Демјаненко, Руслан Ахметов, Јулиј Никулин, Георгиј Вицин, Евгениј Моргунов, Наталија Варлеј, Владимир Етуш
Шурик одлази на Кавказ да би проучавао обичаје и локалне легенде и заљубљује се у привлачну студенткињу Нину. Али, преваранти успевају да га убеде да је она верена и да би, према традицији, Нину требало да киднапује будући младожења. Проћи ће много времена пре него што Шурик схвати да је и не знајући постао део плана да се Нина уда за корумпираног бирократу. Али, Шурик не препушта ствари случају − он ће са својим пријатељима осмислити генијалан план да спасу девојку.
ОГЛЕДАЛО
ДЦП, 1974, 108 мин.
Продуцент: Мосфилм, Русија
Режија: Андреј Тарковски
Сценарио: Александар Мишарин, Андреј Тарковски
Директор фотографије: Георгиј Рерберг
Сценографија: Николај Двигубскиј
Музика: Едвард Артемев
Глумци: Маргарита Терехова, Игнат Даниљцев, Лариса Тарковска, Ала Демидова, Анатолиј Солоницин, Николај Гринко, Тамара Огородникова
Прича о човеку коју се на самрти сећа најважнијих тренутака из сопственог живота. Огледало је настајало 10 година и то је покушај Тарковског да изађе из шуме својих корена, свог детињства, своје породице и сопствених породичних односа. Веровао је да филм читав састављен од личних искустава мора да буде важан онима који су вољни да га погледају. Желео је да филм буде директан разговор са гледаоцем, те је постао стварност коју је Тарковски лако могао да настани.
Конструисан је попут мозаика са сваким комадом из живота као јединственим искуством или доживљајем у животу протагонисте, живота земље и историје света. Неки догађаји су стварни, позивајући се на документарне снимке, други реконструисани на основу сећања и фотографија, а постоје и измишљени и створени за причу. Прошлост, садашњост и будућност су уткани једно у друго, као што су и стварност, сећање и сан. Филм има своју унутрашњу логику, а то је логика сна.