Предавач: Милена Драгићевић Шешић
Форум „Велика школа Љубише Рајића“ се кроз форме трибина, предавања и презентација бави темама везаним за, углавном, високошколско образовање.
Једна од програмских линија посвећена је подробнијем упознавању студената хуманистичких факултета са могућим професијама и делатностима компатибилним образовању које на одређеном факултету стичу. Будући да наставни програм већине хуманистичких факултета београдског Универзитета студентима не омогућава непосредно упознавање са могућим професијама, у оквиру овог Форума млади су у прилици да се сретну, разговарају и евентуално сарађују са стручњацима из области издаваштва, медија, друштвено- ангажованог адвертајзинга, дигиталне писмености, менаџмента у култури…
Једна од бројних активности које је Љубиша Рајић својевремено иницирао и спроводио у оквиру Групе за скандинавске језике и књижевности, била је управо упознавање студената са врхунским стручњацима из различитих професионалних кругова, односно њихово увођење у интердисциплинарни метод.
Милена Драгићевић Шешић је шеф УНЕСКО катедре Универзитета уметности (Културне политике и менаџмента), на ком предаје културну политику и менаџмент у култури, као и теорију културе и медија. Од 2006. до 2007. била је саветница у Министарству културе Републике Србије. Поред тога, радила је као стручни консултант за бројне међународне институције: УНЕСКО, Европски савет, Европску културну фондацију, Институт за отворено друштво, Про Хелвецију, Британски савет и др.
Милена Драгићевић Шешић ауторка је бројних књига и огледа о менаџменту у уметности, културној политици и интеркултуралним односима. Учествовала је у преко педесет пројеката из области културне политике и менаџмента у култури у Југоисточној Европи и у земљама чланицама Европске уније, као и у другим европским земљама, региону Средоземља, Кавказа и Централне Азије, те у Индији..
Форум је добио назив повезивањем имена Љубише Рајића и прве институције која је претходила највишим научним и наставним установама у Србији: „Велике школе“ (Београд, 1808 – 1813), пре свега имајући у виду пионирску и визионарску природу како овог образовног пројекта, тако и личности Љубише Рајића.