Најновији радови уметничког пара диСТРУКТУРА тематизују пејзаж, урбани пејзаж као конструисану слику, географски појам, социјалну категорију.
Радови су настали током периода 2013-2015. и део су ширег пројекта. Појам пејзаж је географски одређен као средњеевропски, а може се схватити и шире у поступку идентификовања сопствене прошлости и антиципирању будућности – културне, социјалне, политичке, … Опсесивно испитивање могућности пејзажа као дефинисаног простора диСТРУКТУРА користи као метод објашњавања свих претпоставки и последица у тумачењу поменутог појма „средњеевропски пејзаж“. Оправдање у њиховом поступку је у пореклу места (географски појам) и распореду простора одакле потичу. У потрази за савршеним, прецизним, дефинисаним пејзажом уметници у својим заједничким акцијама ставлјају акценат на пејзаж као конструисан простор.
Радови су реализовани у различитим медијима – слика, фотографија, видео – иако је фотографија најчешћи медиј који диСТРУКТУРА користи у својим пројектима желећи да медијском разноврсношћу потенцирају и разноликост пејзажа као задате а ипак несигурне и променлјиве структуре. Посматрајући радове пејзаж доживлјавамо као слику – представу, разуђену, разделјену на ситна, минијатурна полја која нас асоцирају на дигиталну слику.
Ови радови су, такође, примери континуираног промишлјања о простору који нас окружује и осликава, како сполјашњем, тако и унутарњем, о простору као (не)променлјивој категорији. Интимна географија, коју савладавамо крећући се кроз одабрани простор, упућује нас да идентификујемо, испитујемо, тумачимо његове карактеристике, датости, јасне геометријске исказе.
Милица Милићевић и Милан Боснић су дипломирали и магистрирали на Факултету ликовних уметности у Београду, на Одсеку за сликарство. Од 2005. раде на заједничким пројектима као уметнички пар под називом диСТРУКТУРА. Медији у којима раде су фотографија, слика, цртеж и видео. Живе и раде у Београду. Нјихов рад је представлјен у Србији и у иностранству на самосталним и групним изложбама: Субдуед Еxистанце, Тајчунг (Тајван), дистУРБАНцес, Беч и Братислава (2012), Луксембург (2013), ТИНА Б фестивал, Праг (Чешка Република, 2012), Полице тхе Полице, Букурешт (Румунија, 2010), Београд Не-Места, Салон Музеја савремене уметности Београд (2009), Хотел Мариакапел: а портраит бy Катие Јане, Хоорн (Холандија, 2008), Микронаративи, Музеј модерне уметности Сент Етјен (Француска, 2008), 48. Октобарски Салон, Београд (2007), Штајерске јесење свечаности 2007- неxт цоде: лове, Грац (Аустрија, 2007). Нјихове активности су подржали Полок-Краснер Фондација (2015), Европска културна фондација, КултурКонтакт, Кралјевина Норвешка, ПроХелветиа, Секретаријат за културу града Београда и други. Радови им се налазе у приватним, јавним и корпоративним колекцијама у землји и иностранству, уклјучујући колекцију Х2 Центра за Савремену Уметност у Аугзбургу, Музеја за Савремену Уметност Војводине, Културног Центра Београда, Wиенер Стадтисцхе цоллецтион, Музеја града Београда, Теленор колекцију, Околје Цонсултинг Арт Цоллецтион у Љублјани. Током протеклих година учествовали су у резиденцијалним програмима, симпозијумима и радионицама у Немачкој, Швајцарској, Холандији, Аустрији, Италији, Словенији, Египту, Србији и Финској а за свој рад у оквиру диСТРУКТУРЕ добили су и награде.