Чембалиста Милан Поповић извешће музику за чембало француског композитора Франсоа Купрена.
Програм:
Франсоа Купрен
L’ Art de toucher le clavecin (Уметност свирања чембала)
Прелудијум бр. 1
Прелудијум бр. 2
Прелудијум бр. 3
Dixhuitieme Ordre (18. свита)
Allemande La Verneuil
La Verneuillete – Legerement, et agreablement
Soeur Monique – Tendrement, sans lenteur
Le Turbulent – Tres viste
L’ atendrissante – Douloureusement
Le Tic – Toc – Choc ou les Maillotins – Legerement et marque
Le Gaillard – Boiteux – Dans le gout Burlesque
L’ Art de toucher le clavecin
Прелудијум бр. 4
Прелудијум бр. 5
Прелудијум бр. 6
Sixieme Ordre (6. свита)
Les Moissonneurs – Rondeau, Gaiement
Les Langueurs Tendres
Le Gazouillement – Rondeau, Gracieusement et coule
La Bersan – Legerement
Les Baricades Misterieuses – Rondeau, Vivement
Les Bergeries – Rondeau, Naivement
La Commere – Vivement
Le Moucheron – Legerement
L’ Art de toucher le clavecin
Прелудијум бр. 7
Прелудијум бр. 8
Биографија:
Милан Поповић је завршио основне студије клавира и чембала на ФМУ у Београду у класама ред. проф. Нинослава Живковића и ред. проф. Зорице Ћетковић. По завршеним основним и специјалистичким студијама, одбранио је докторски уметнички пројекат у оквиру којег је истраживао интерпретативне везе француске музике за чембало 18. и 20. века под менторством проф. Зорице Ћетковић. Током школовања се константно усавршавао на курсевима чембала у земљи и иностранству. Похађао је курсеве на Међународном фестивалу чембала Арс Вивенди Цлавицембалум – Чембало, жива уметност у Београду и учествовао у раду Барокне радионице Предрага Нововића. Две године је био стипендиста Аустријске барокне академије у Гмундену (Аустрија). Међу професорима код којих се усавршавао су Марија Луиза Балдасари, Ерик Тракслер, Зигберт Рампе, Ан Мари Драгосиц, Ежен Микеланжели, Егон Михајловић, Бландин Рану и Јори Виникур.
Његова музичка интересовања су везана за извођење француске и немачке музике 17. и 18. века, као и музике за чембало 20. века. У оквиру тога, истражује историјат развоја чембала у 20. веку. Остварио је бројне наступе као солиста и камерни извођач. Наступао је на ревијалним концертима у циклусу Барокне вечери на ФМУ, током завршних концерата Међународног фестивала чембала Арс Вивенди Цалвицембалум – Чембало, жива уметност и завршних концерата Аустријске барокне академије.
Као пијаниста и чембалиста, одржао је бројне концерте у Галерији Артгет, Великој сали и Галерији Коларчеве задужбине, у Галерији САНУ, као и у оквиру циклуса Понедељком у Ђорђевићу. Одржао је солистичке наступе на фестивалима Арс Вивенди Цлавицембалум и Фестивалу ране музике – ФЕРАМ у Београду. Гостовао је на међународним фестивалима барокне (старе) музике Тригонале (Санкт Фајт, Аустрија) и Аестас Мусица (Вараждин, Хрватска), у оквиру којих је одржао више концерата солистичке и камерне музике. Понео је титулу Талента фестивала Тригонале (2011).
Као солиста је наступао са Оркестром Дома Војске, као и са Оркестром ФМУ. Био је сарадник Симфонијског оркестра РТС, сарадник Уметничког ансамбла Станислав Бинички и официјелни континуо сарадник барокног оркестра Аестас у пројекту извођења барокне опере Хенрија Персла Вилинска краљица. Члан је ансамбла за стару музику Теменос и члан дуа КМД. Сарађивао је са Ансамблом за рану музику Анонимус 4.
Иницијатор је и уметнички координатор обележавања Европског дана старе музике, који се од 2013. године одржава на ФМУ, уз подршку Европске мреже за стару музику.
Доцент је за уметничку област чембала на Факултету музичке уметности у Београду.