20. међународни фестивал „Чембало, жива уметност“ – ЕЖЕН МИКЕЛАНЂЕЛИ
Аустријски чембалиста Ежен Микеланђели предаје на Универзитету за музику и извођачке уметности у Бечу, као и на Универзитету уметности у Грацу. Публици ће се представити концером под називом Манускрипт ‘Bauyn’ – увид у француски репертоар за чембало 17. века.
Концерт организујемо у сарадњи са Аустријским културним форумом у Београду.
Програм:
Манускрипт Bauyn (F-Pn Ms. Rés. Vm7 674-675)
– увид у француски репертоар за чембало 17. века –
Прелудијум г. Купрена [in C] (II f. 15v–16)
Алеманда г. де ШАмбонијера [in C] (I f. 2)
Алеманда граве г. Купрена [in F] (II f. 42v)
Чакона г. де ШАмбонијера [in F] (I f. 45v)
Фантазија Сењ. Јеросма Фрескобалдија (III f. 32–32v)
Aлеманда Ђ Ђакома Фробергера [in d] (III f. 11v)
Сарабанда г. Купрена [in d] (II f. 35)
Фуга г. Фробергера сачињена у Паризу (III f. 15–16)
Павана г. Купрена [in f#] (II f. 73–73v)
Прелудијум г. Купрена [in g] (II f. 8v–9)
Чакона или Пасакаља г. Купрена [in g] (II f. 57v–58)
Прелудијум г. Купрена [in C] (II f. 15v–16)
Пасакаља г. Купрена [in C] (II f. 24v–25)
Музика композитора:
Луј Купрен (1626–1661)
Жак Шампион де Шамбонијер (1601–1672)
Јохан Јакоб Фробергер (1616–1667)
Ђироламо Алесандро Фрескобалди (1583–1643)
Биографија:
Ежене Микеланђели (Француска) је почео да свира чембало када је био дете у музичкој школи у Дјепу, где је 1995. године завршио образовање стекавши Médaille d’or. Школовање је наставио на Државном конзерваторијуму региона Булоњ-Бијанкура, где је 1998. године добио прву награду за чембало и басо континуо. Године 2002. је магистрирао на Универзитету за музику и извођачке уметности у Бечу, у класи Гордона Мареја.
Микеланђели предаје на Универзитету за музику и извођачке уметности у Бечу, као и на Универзитету уметности у Грацу, а такође негује концертну каријеру како у земљи, тако и у иностранству. Наступао је у камерним ансамблима на Салцбуршкoм фестивалу, Бечком фестивалу, фестивалу Styriarte у Грацу, као и на фестивалу Italia Mia у Бечу. Као солиста је наступао на Баховој недељи у Тирингији.
Као члан Бароконг оркестра Европске уније наступао је у улози солисте и континуо извођача, под вођством Пола Гудвина, Роја Гудмена и Ларса Улрика Мортенсена, у Амстердаму (Концертгебау), Штутгарту (Liederhalle), Лондону, Бриселу, Хановеру и Риги. Као гостујући уметник суделовао јеу бројним оперским продукцијама између осталог на Фестивалу барокне музике у Омбронеу, Бонској опери, у Театру реал у Мадриду и на Хајдн фестивалу у Ајзенштату.