K. Kaфка, сада ▪︎ Отварање фестивала! ▪︎ Плесни перформанс 𝑚𝑖𝑟𝑎𝑔𝑒 𝑛𝑦𝑚𝑝ℎ𝑠
Јана Миленковић, Симонида Жарковић и Милош Јањић – аутори и извођачи
Лара Сеизовић – ауторка костима
Димитрије Драгојевић – аутор звука
Продукција – Културни центар Београда
Подршка – КЦ Магацин, Станица Сервис за Савремени плес, НЕУТ, Стереовизија, Каркатаг
Савремени плесни перформанс mirage nymphs кореографски и кроз пратеће аудио-визуелне елементе истражује доживљај процеса преображаја тела и могућност његове константне адаптације.
Основни мотив приповетке је методом присвајања искоришћен за композицију и обликовање плесног квалитета кретања. Феномену преображаја приступа се кроз низ претпоставки о наговештеним субјективним поимањима телесних могућности и физичких капацитета измењеног измаштаног тела.
Истовремено се постављају питања у којима се „другачије” тело суочава са наметнутим друштвеним конструктима продуктивности, друштвеног ангажовања, осећаја припадности, вредновања и естетике.
Јана Миленковић (1994, Београд), након завршене Основне балетске школе, завршава и Балетску школу „Лујо Давичо” у Београду 2013. године (одсек Савремена игра). Дипломирала на београдској Политехници, студијски програм – Модни дизајн производа од коже. Од 2014. се професионално бави савременим плесом и перформансом на независној културној сцени Србије. Године 2020. дебитује у првом ауторском раду са представом „Финале”, у оквиру Puzzle 4 програма, Станице Сервиса за савремени плес на Конденз фестивалу, као и плесном минијатуром „Лако”, у оквиру Фестивала кореографских минијатура. Коауторка је представа „КОЛО” и „1002. ноћ” групе НЕУТ, изведених на Конденз фестивалу 2021. и 2023. године. Једна је од стипендиста тромесечне резиденције на Akademie Schloss Solitude у Штутгарту 2022. године.
Симонида Жарковић (1995, Београд), основно и средње образовање стиче у балетској школи „Лујо Давичо”, одсек Савремена игра у класи Ане Игњатовић и Исидоре Станишић. Основне студије савремене игре и педагогије уписује у Линцу на Anton Bruckner Universität. Учесница разних представа, пројеката, фестивала и радионица на територији Србије, Аустрије и Немачке, попут Lange Nacht in Venedig – Ландестеатер Линц, Et expecto resurrectionem mortuorum – Rose Breuss Bruckerfest, Ontology of a hashtag – Evangelos Poulinas, b12 фестивала у Берлину, Фестивала кореографских минијатура у Београду. Од 2019. године, ангажована је на пројектима у оквиру Станице Сервиса за савремени плес, попут „Puzzle4”, „Финале” и „Коло”. Од 2022. сарађује са уметницом Недом Ковинић, и наступа на фестивалу Tårnby у Копенхагену и у галерији „Kunstraum 34” у Штутгарту.
Милош Јањић (1994, Београд), дипломирао је 2023. на Академији ТСС Београд, студијски програм – Модни дизајн производа од коже. Године 2019. осваја бронзану награду за ауторски кратки плесни филм „По (_) мери тела”, а коауторски рад „Сањарење” награђен је за најмаштовитији концепт студентске изложбе на Прашком квадријеналу 2023. У протекле три године учествовао је у дизајну и изради сценских костима за више од десетине драмских и плесних представа. Од 2016. године интензивно сарађује као мултимедијални аутор и извођач са бројним актерима независне културне сцене, где је усвојио и развијао соло/колективне праксе рада. Такође, од 2015. активно стиче неформално стручно образовање на различитим програмима. Добија стипендије за резиденције у Паризу, Љубљани, Загребу, Берлину, Софији, и прилику да наступа на фестивалима у Србији и региону. Члан је колектива Стереовизија, и сарадник Асоцијације НКСС и Станице Сервиса за савремени плес.
————————————-
Перформанс се одржава у оквиру Фестивала К. у сарадњи са Аустријским културним форумом у Београду, Чешким центром Београд, Културним центром Београда и мрежом EUNIC у Србији.
Улаз на све програме је бесплатан.