Разговор о књизи Изгубљена уметност Весне Павловић: Фотографија, излагање и архива

14.01.2019., 18:00

Галерија Артгет
Понедељак, 14. јануар 2019.
18.00 – Разговор о књизи Vesna Pavlović’s Lost Art: Photography, Display, and the Archive (Изгубљена уметност Весне Павловић: Фотографија, излагање и архива)
Говоре: проф. др Морна О’Нил, уредница књиге, Иван Манојловић, кустос изложбе, и ауторка Весна Павловић
Консекутиван превод обезбеђен

Књига Изгубљена уметност Весне Павловић: Фотографија, излагање и архива, контекстуализује фотографије и инсталације Весне Павловић и њихов однос према историји уметности, наслеђу Хладног рата у Источној Европи, као и према савременим излагачким праксама. Многи од њених радова истражују историју кроз лично искуство тражећи од гледаоца да сагледа утопијске импулсе и празне представе места приказивања. Њене инсталације се ослањају на синематични приступ мизансцену који нас подсећа на перципирану фотографску „истину“ и питања сећања и репрезентације. Књига, чија је уредница Морна О’Нил (Вејк Форест Универзитет), садржи пет есеја награђиваних историчара уметности и кустоса (Пол Брајт, Катарина Карл, Џон Џеј Крли, Морна О’Нил, Кристина Вилсон), као и портфолио уметнице. Ова књига, коју је опремила Стефани Сауер из artlyrics-а, инаугурално  издање новог амбициозног програма Хејнс галерије, места за саверемену уметност Унивезитета Вејк Форест.

Захваљујемо на подршци Interdisciplinary Performance and the Liberal Arts Center (IPLACe) Универзитета Вејк Форест, САД.

 
The Artget Gallery
Monday, January 14th , 2019
18.00 –Conversation about Vesna Pavlović’s Lost Art: Photography, Display, and the Archive publication
Speakers: Prof. Morna O’Neill, PhD, book editor, Ivan Manojlović, curator, and the author Vesna Pavlović

Vesna Pavlović’s Lost Art: Photography, Display, and the Archive, contextualizes Pavlović’s photographs and installations in relationship to art history, the legacy of the Cold War in Eastern Europe, and contemporary display practices. Much of Pavlović’s work mines history and personal experience to ask the viewer to consider both the utopian impulses and, at times, empty pageantry of sites of display. Her plotting of installation draws upon a cinematic sense of mise-en-scene in a way that encourages us to question photography’s perceived “truth and related questions of memory and representation. Edited by Morna O’Neill (Wake Forest University), it features five essays by award-winning art historians and curators (Paul Bright, Catherine Carl, John Jay Curley, Morna O’Neill, Kristina Wilson) as well as an artist’s portfolio. Designed by Stephanie Sauer of artlyrics, this book is the inaugural offering in an ambitious new publication program undertaken by the Hanes Art Gallery, the venue for contemporary art at Wake Forest University.

Thanks to the Interdisciplinary Performance and the Liberal Arts Center (IPLACe) at Wake Forest University

Loading...