Ansambl Beogradski barokni solisti nastao je kao rezultat zajedničke saradnje mladih umetnika u Beogradu kroz majstorske kurseve Barokne akademije i zajedničke potrebe za stvaranjem profesionalnog ansambla koji specijalizuje izvođenje barokne muzike na istorijskim instrumentima i na istorijsi informisan način. Ansambl deluje pod umetničkim vođstvom čembaliste Predraga Goste.
Program:
Georg Fridrih Hendl
Kantata Ahi, nelle sorte umane, HWV 179
Sonata za violinu i b.k, HWV 371
Affettuoso
Allegro
Larghetto
Allegro
Duet Quel fior che all’alba ride, HWV 192
Quel fior che all’alba ride
È un fior la vita ancora
L´occaso ha nell’aurora
Sonata za violinu i b.k, HWV 361
Andante
Allegro
Adagio
Allegro
Italijanski duet No, di voi non vo’ fidarmi, HWV 189
No, di voi non vo’ fidarmi
Altra volta incatenarmi
So per prova i vostri inganni
Biografije:
Jana Jovanović, sopran, rođena je u Somboru. Diplomirala je na FMU u Beogradu a magistrirala je pevanje u klasi profesorke Elizabet Norberg-Šulc na Univerzitetu u Stavangeru, Norveška, na Odseku za muziku i ples. Sarađivala je sa dirigentima kao što su: E. Miler, F. Biondi, DŽ. Skorgords, F. Venanconi, R. Rasmusen, V. Viten, B. Suđić, D. Matić-Marović i drugi. Takođe je sarađivala sa rediteljima A. Picekom, E. Bjorgeom, Katerinom Panti-Liberovići I drugima. Osvajala je nagrade i nastupla u operama, koncertima i festivalima u Norveškoj i Srbiji. Od operskih nastupa posebno je zapažena u ulozi Popeje u Monteverdijevoj operi Krunisanje Popeje s kojom je nedavno debitovala u Novoj beogradskoj operi.
Dragana Popović, mecosopran, rođena je u Jagodini. Diplomirala solo pevanje na FMU u Beogradu u klasi prof. Nikole Mijailovića. Barokni repertoar usavršava sa Marijanom Mijanović.
Sarađuje sa Narodnim pozorištem iz Beograda, Beogradskom filharmonijom, Operom i teatrom Madlenianum kao i sa Novom beogradskom operom. Učestvovala je na festivalima kao što su BEMUS, Junge Oper Schloss Weikersheim (Nemačka), New Wave (Njujork, SAD), Festival rane muzike u Beogradu i drugi. Posebno je zapažena u ulogama Rozine i Angeline u Rosinijevim operama Seviljski berberin i Pepeljuga, potom u ulogama Dona Elvire i Dorabele u Mocartovim operama Don Đovani i Tako čine sve, kao i u ulozi Oktavije u Monteverdijevoj operi Krunisanje Popeje.
Jelena Rokvić, violina, je rođena u Beogradu. Diplomirala je i magistrirala u klasi prof. Mihaela Frišenšlagera na Univerzitetu za muziku i scenske umetnosti u Beču (Austrija). Od 2008. do 2010. godine se specijalizovala u oblasti barokne muzike i izvođenja na originalnim instrumentima u klasi prof. Ingomara Rajnera na istom univerzitetu.
Usavršavala se kod Eriha Grunberga, Čarlsa Kastelmana, Leonida Peisahova, Vladimira Spivakova, Aleksandra Pavlovića, Tereze Leopold i drugih. Učestvovala je na festivalima klasične muzike u Vrnjačkoj Banji, Šapcu, Kupri Maritimi, Torinu, Portogruaru (Italija) i Asahikavi (Japan). Snimala je za domaće i strane radijske i televizijske stanice. Dobitnica je brojnih domaćih i međunarodnih nagrada i priznanja. Godine 2009. je bila gost predavač na Međunarodnom muzičkom festivalu Vrnjci u Vrnjačkoj Banji. Od 2010. godine predaje violinu kao docent na Filološko-umetničkom fakultetu u Kragujevcu.
Roni Behara, violončelo, rođen je u Zrenjaninu. Diplomirao je sa najvišom ocenom na Konzervatorijumu Gaetano Braga u Teramu (Italija), a master diplomu je stekao na Akademiji umetnosti u Novom Sadu. Usavršavao se kod Davida Koena, Luiđija Pjovana i Martija Rouzija. Svirao je na festivalima kamerne muzike u Bertinoru, Sijeni, Festivalu rane muzike u Beogradu i Danima barokne muzike u Novom Sadu. Snimao je za RTS. Održao je solisticke koncerte u Firenci, Subotici, Zrenjaninu i Bersaku (Francusk). Pobednik je Internacionalnog takmičenja u Đulijanovi (Italija). Predaje u muzičkoj školi J. Marinković u Zrenjaninu.
Predrag Gosta, čembalo, rođen je u Beogradu. Osnovne i postdiplomske studije solo pevanja i čembala završio je na čuvenom Triniti koledžu za muziku u Londonu, a master studije iz solo pevanja, horskog i orkestarskog dirigovanja završio je na Državnom univerzitetu Džordžije u Atlanti (SAD).
Kao čembalista se usavršavao kod Džejmsa Džonstona, Kolina Tilnija, Veba Vigingsa i Artura Hasa, a u istorijskoj interpretaciji kroz saradnju sa umetnicima kao što su Ema Kirkbi, Endrju Lorens-King, Džon Holovej, Entoni Ruli, Ajvor Bolton, Robert Holingvurt, Marion Ferbrugen, Filip Torbi, Majkl Filds, Džonatan Grivs-Smit, Vošington MekKlejn i drugi. Umetnički je direktor baroknog orkestra New Trinity Baroque (SAD), a u Beogradu Festivala rane muzike, Nove beogradske opere i Barokne akademije. Dirigovao je orkestrima kao što su Londonski simfonijski orkestar, Ruski nacionalni orkestar, Nacionalna filharmonija (SAD) i drugi. Objavio je osam kompakt diskova.