Ансамбл Београдски барокни солисти настао је као резултат заједничке сарадње младих уметника у Београду кроз мајсторске курсеве Барокне академије и заједничке потребе за стварањем професионалног ансамбла који специјализује извођење барокне музике на историјским инструментима и на историјси информисан начин. Ансамбл делује под уметничким вођством чембалисте Предрага Госте.
Програм:
Георг Фридрих Хендл
Кантата Ahi, nelle sorte umane, HWV 179
Соната за виолину и б.к, HWV 371
Affettuoso
Allegro
Larghetto
Allegro
Дует Quel fior che all’alba ride, HWV 192
Quel fior che all’alba ride
È un fior la vita ancora
L´occaso ha nell’aurora
Соната за виолину и б.к, HWV 361
Andante
Allegro
Adagio
Allegro
Италијански дует No, di voi non vo’ fidarmi, HWV 189
No, di voi non vo’ fidarmi
Altra volta incatenarmi
So per prova i vostri inganni
Биографије:
Јана Јовановић, сопран, рођена је у Сомбору. Дипломирала је на ФМУ у Београду а магистрирала је певање у класи професорке Елизабет Норберг-Шулц на Универзитету у Ставангеру, Норвешка, на Одсеку за музику и плес. Сарађивала је са диригентима као што су: Е. Милер, Ф. Бионди, Џ. Скоргордс, Ф. Венанцони, Р. Расмусен, В. Витен, Б. Суђић, Д. Матић-Маровић и други. Такође је сарађивала са редитељима А. Пицеком, Е. Бјоргеом, Катерином Панти-Либеровићи И другима. Освајала је награде и наступла у операма, концертима и фестивалима у Норвешкој и Србији. Од оперских наступа посебно је запажена у улози Попеје у Монтевердијевој опери Крунисање Попеје с којом је недавно дебитовала у Новој београдској опери.
Драгана Поповић, мецосопран, рођена је у Јагодини. Дипломирала соло певање на ФМУ у Београду у класи проф. Николе Мијаиловића. Барокни репертоар усавршава са Маријаном Мијановић.
Сарађује са Народним позориштем из Београда, Београдском филхармонијом, Опером и театром Мадленианум као и са Новом београдском опером. Учествовала је на фестивалима као што су БЕМУС, Јунге Опер Сцхлосс Wеикерсхеим (Немачка), Неw Wаве (Њујорк, САД), Фестивал ране музике у Београду и други. Посебно је запажена у улогама Розине и Ангелине у Росинијевим операма Севиљски берберин и Пепељуга, потом у улогама Дона Елвире и Дорабеле у Моцартовим операма Дон Ђовани и Тако чине све, као и у улози Октавије у Монтевердијевој опери Крунисање Попеје.
Јелена Роквић, виолина, је рођена у Београду. Дипломирала је и магистрирала у класи проф. Михаела Фришеншлагера на Универзитету за музику и сценске уметности у Бечу (Аустрија). Од 2008. до 2010. године се специјализовала у области барокне музике и извођења на оригиналним инструментима у класи проф. Ингомара Рајнера на истом универзитету.
Усавршавала се код Ериха Грунберга, Чарлса Кастелмана, Леонида Пеисахова, Владимира Спивакова, Александра Павловића, Терезе Леополд и других. Учествовала је на фестивалима класичне музике у Врњачкој Бањи, Шапцу, Купри Маритими, Торину, Портогруару (Италија) и Асахикави (Јапан). Снимала је за домаће и стране радијске и телевизијске станице. Добитница је бројних домаћих и међународних награда и признања. Године 2009. је била гост предавач на Међународном музичком фестивалу Врњци у Врњачкој Бањи. Од 2010. године предаје виолину као доцент на Филолошко-уметничком факултету у Крагујевцу.
Рони Бехара, виолончело, рођен је у Зрењанину. Дипломирао је са највишом оценом на Конзерваторијуму Гаетано Брага у Тераму (Италија), а мастер диплому је стекао на Академији уметности у Новом Саду. Усавршавао се код Давида Коена, Луиђија Пјована и Мартија Роузија. Свирао је на фестивалима камерне музике у Бертинору, Сијени, Фестивалу ране музике у Београду и Данима барокне музике у Новом Саду. Снимао је за РТС. Одржао је солистицке концерте у Фиренци, Суботици, Зрењанину и Берсаку (Француск). Победник је Интернационалног такмичења у Ђулијанови (Италија). Предаје у музичкој школи Ј. Маринковић у Зрењанину.
Предраг Госта, чембало, рођен је у Београду. Основне и постдипломске студије соло певања и чембала завршио је на чувеном Тринити колеџу за музику у Лондону, а мастер студије из соло певања, хорског и оркестарског дириговања завршио је на Државном универзитету Џорџије у Атланти (САД).
Као чембалиста се усавршавао код Џејмса Џонстона, Колина Тилнија, Веба Вигингса и Артура Хаса, а у историјској интерпретацији кроз сарадњу са уметницима као што су Ема Киркби, Ендрју Лоренс-Кинг, Џон Холовеј, Ентони Рули, Ајвор Болтон, Роберт Холингвурт, Марион Фербруген, Филип Торби, Мајкл Филдс, Џонатан Гривс-Смит, Вошингтон МекКлејн и други. Уметнички је директор барокног оркестра Неw Тринитy Бароqуе (САД), а у Београду Фестивала ране музике, Нове београдске опере и Барокне академије. Дириговао је оркестрима као што су Лондонски симфонијски оркестар, Руски национални оркестар, Национална филхармонија (САД) и други. Објавио је осам компакт дискова.