Програм:
Гeорг Фридрих Хендл
But who may abide из ораторијума Месија, HWV 56
Cara sposa, арија Риналда из опере Риналдо, HWV 7
Va tacito e nascosto, арија Цезара из опере Јулије Цезар у Египту, HWV 17
Морис Равел
La Valse
Волфганг Амадеус Моцарт
Ombra felice, К. 255
Va, l’error mio palesa, арија Фарначеа из опере Митридат, краљ Понта, К. 87
Ђоакино Росини
O partia… Di tanti palpiti, арија Танкреда из опере Танкреди
Биографије:
Лидија Јовановић (Београд, 1985) је почела да учи клавир у седмој години у класи Љерке Вукеље. Завршила је средњу музичку школу у класи Олге Бауер и ФМУ у Београду у класи Љиљане Вукеље. Након тога је наставила мастер студије клавира у Лозани у класи Жан-Франсоа Антониолија. Упоредо са студијама клавира, учила је соло певање у класи Ане Јовановић. После завршених основних студија соло певања у Женеви, 2014. године постала је члан Швајцарског оперској студија у Бјену, у класи Наталије Штуцман. Усавршавала се на мајсторским курсевима Кристин Штуцман, Јадвига Рапе, Џенет Фишер, Луиса Кастелани и други.
Добитница је стипендија „Еуробанк ЕФГ“ за најбоље студенте Србије и ступиндије „Маx Д. Јост“. Учествовала је на фестивалима „Светски дан музике“ (Лозана, 2013, Женева, 2014), „Дни музyки Андрзеја Курyлеwицза“ (Варшава, 2014), „6. Фестиwал Праwyконан” (Катовице, 2015). Сарађивала је са диригентима као што су Н. Штуцман, Норберт Карлен, Јоханес Калицке, Антоан Маргије, Шимон Бивалец и други. Наступала је са оркестрима као што су Симфонијски оркестар Ставангера, Краљевска филхармонија Ливерпула, „Оркиестра Музyки Ноwеј” и Ансамбл „Цонтрецхампс“. Радио станице Полские Радио, Еспаце 2, РББ-Културрадио, Радио Суиссе Романде су преносиле концерте на којима је наступала. Наступала је као алт соло у бројним ораторијумима, тумачила је улогу Дие Коецхин беим Оберст у опери “Дие Геспенстерсонате” А. Рајмана.
Љиљана Вукеља (1976, Београд) завршила је СМШ „Коста Манојловић“ у Земуну, у класи проф. Весне Мартиновски. Дипломирала је 1996. године на Факултету музичке уметности у Београду у класи проф. Невене Поповић, у чијој класи је и магистрирала 1999. године. Усавршавала се у класи француског пијанисте Мишела Берофа у Фрајбургу (Немачка), а потом је радила са швајцарским пијанистом и диригентом Ж. Ф. Антониолијем у Лозани (Швајцарска). У јуну 2010. је одбранила докторски уметнички пројекат из извођачких уметности, под менторством проф. Дејана Синадиновића, на ФМУ у Београду.
Лауреат је међународног такмичења у Науену (Немачка, 2006), где добија и специјалну награду за најбоље извођење савременог дела, као и међународног такмичења у Гајару (Француска, 2004), где јој је додељена и специјална награда за најбоље извођење задате композиције. Љиљана Вукеља је и добитник бројних признања на такмичењима у Србији, као и награда на међународним такмичењима за младе у Риму, Тортони и Анкони (Италија).
Наступала је као солиста и камерни музичар у свим значајнијим салама у Београду и широм Србије, као и широм Европе.
Сарађивала је са Београдском филхармонијом, Уметничким ансамблом Станислав Бинички, Симфонијским оркестром РТС, Темишварском филхармонијом, камерним оркестром Про Класика и диригентима као што су Павле Медаковић, Милан Недељковић, Анатолиј Новицки, Емил Симон, Давид Порцелајн, Вензан Монтеил, Биљана Радовановић, Жан-Франсоа Антониоли и Јордан Дафов.
Наступала је на фестивалима у Србији (Бемус, Белеф, Трибина композитора, „Дани музике“ у Врњачкој Бањи), Румунији („Музички Темишвар“), Немачкој („Хавелендише Фестшпиле“, „Мовиментос“) и Ирској (Музички фестивал „Галвеј“). Ангажована је као ванредни професор на Катедри за клавир ФМУ, у Београду.