Концерт поводом 260 година од рођења Волфганга Амадеуса Моцарта извешће сопран Радослава Воргић Журжован и пијанисткиња Весна Мишић Миликић, заједно са гостима фаготистом Немањом Михаиловићем и виолончелистом Кристофом Михаелом Вилхелмом Јаном.
Програм:
Влофганг Амадеус Моцарт
Птице, K. 307
У усамљеној и мрачној шуми, K. 308
Љубичица, K. 476
Кад је Лујза спалила писма свог неверног драгог, K. 520
Вечерње осећање, K. 523
За Клое, K. 524
Соната у Бе–дуру за фагот и виолончело, K. 292 (196c)
Allegro
Andante
Rondo – Allegro
Немања Михаиловић, фагот
Кристоф Михаел Вилхелм Јан, виолончело
S’altro che lacrime (Сузе)
арија Сервилије из опере Титово милосрђе, K. 621
Giunse alfin il momento… Deh, vieni, non tardar (Коначно дође тај тренутак… Ах, дођи, немој доцнити)
арија Сузане из опере Фигарова женидба, K.492
Концертна арија Ви имате верно срце, K. 217
Tiger! Wetze nur die Klauen (Тигре! Само ти оштри канџе)
арија Заиде из опере Заида, K. 344
Биографије:
Радослава Воргић Журжован, сопран, дипломирала је на Академији уметности у Новом Саду на Одсеку за општу музичку педагогију и Одсеку за соло певање у класи мр Милице Стојадиновић. Мастер и докторске студије је завршила 2015. године на “Јоханес Гутенберг” универзитету у Мајнцу у класи проф. Клаудије Едер. Током студија у Немачкој била је члан „Младог ансамбла“ Државне опере у Мајнцу где остварује улоге Луциа у опери „Силовање Лукреције“ (Бритен), Армида у опери „Риналдо“ (Хандел), Абел у опери „Прво убиство Каина“ (Скарлати), Танкреди у опери „Ослобођење Јерусалима“ (Паллавицино) и Сузана у опери “Фигарова женидба” (Моцарт), такође је певала у Државној опери у Рудолштату. Сарађује са ансамблом „Њу тринити барок“, вокалним хором и оркестром „Орфелин“, Државном филхармонијом Рајна-Палатинат, омладинским оркестром Одеон, ансамблом „Нојмајер конзорт“ и ансамблом „Сарбанд“.
Током школовања се усавршавала на мајсторким радионицама са еминентним професорима попут Еме Киркби, Андреаса Шола, Маријане Мијановић, Шерил Студер, Фелисити Лот, Хелен Донат, Волфганг Качнер, Тон Копман и других. Добитник је награда Камерне опере Рајнсберг , међународног такмичења у Нојштату, барокног такмичења ТАМИШ у Сарбруцкен, као и такмичења соло певача у Руми. Била је стипендисткиња Фондације “Валтер-Камински“ у Немачкој, Фонда за младе таленте Министарства за омладину и спорт „Доситеја“, Академије наука и књижевности Мајнц, Фонда за унапређење вокалне уметности младих „Меланија Бугариновић и ћерке Мирјане Калиновић Калин“ и Хуманитарног фонда „Привредник“.
Српској публици се представила 2015. године улогом Анђелике у опери „Орландо” (Хендл) у Театру и опери „Мадленијанум“. Члан је Нове београдске опере, као и гост певач у Државној опери у Визбадену (Немачка). Посебну љубав негује према барокној музици, немачком лиду и педагошком раду.
Весна Мишић Миликић је завршила СМШ “Исидор Бајић” у класи проф. Лидије Гвоздановић. Дипломирала је и магистрирала клавир на Академији уметности у Новом Саду у класи проф. Рите Кинке.
Учествовала је на мајсторским курсевима Арба Валдме, Рите Кинке, Кристофа Бернера (Цхристопх Бернер), као активни полазник, а као асистент била је ангажована на мајсторским курсевима проф. Рите Кинке и Паула Гулде. Учесник је и добитник награда на домаћим и међународним такмичењима (Нови Сад, Београд, Рим, Братислава). Сарађивала је и наступала са Николом Срдићем, Лауром Леваи–Аксин, Јоже Котаром, Ракел Камарињом (Раqуел Цамаринха), Кристијаном Борошем, Сенком Недељковић, ансамблом „Мусица вива“, „Тајј квартетом“ и другима. Официјелни је корепетитор међународног такмичења „Антон Еберст“ у Новом Саду (2008-2014). Солистички је наступала у земљи и иностранству. Снимала је више пута за радио и телевизију. Аутор је пројеката француске уметности, међу којима су „Дебуссy Фест”, „Поуленц – Монах и мангуп”, „1914. нада и безнађе”, „Ко је ко у Паризу?”, који су реализовани у градовима Србије под покровитељством Француског института, а копродукцији Музичке омладине Новог Сада, Културног центра Београда и организације “Елецте“ из Суботице. Ради као ванредни професор на предмету корепетиција на клавирској катедри Академије уметности у Новом Саду.
Немања Михаиловић, фагот (Ковин, 1985 ) је завршио СМШ „Мокрањац” у Београду у класи проф. мр Мирка Исаеског, у чијој класи је и дипломирао на ФМУ у Београду. Током школовања је освојио низ награда на републичким такмичењима и фестивалима музичких школа Србије. Оснивач је камерног ансамбла “ДАМС+“, дувачког трија на ФМУ и дувачког квинтета „Мајстори дувачи“. Био је стални сарадник Уметничког ансамбла „Станислав Бинички“ на месту соло фаготисте, са којим је наступао и као солиста. Као хонорарни члан је сарађивао са Симфонијским оркестром РТС-а, а такође и са Војвођанским камерним оркестром, Београдском филхармонијом, са којима и данас сарађује, као и са Војвођанским симфонијским оркестром на месту првог фагота. Као члан Фестивалског оркестра учествовао је на фестивалима БЕМУС и „КоторАрт”. Одржао је неколико реситала у земљи.
Учествовао је у пројектима Немачко-скандинавске омладинске филхармоније, на концертима у великој сали Берлинске филхармоније и у Хамбургу. Члан је Војвођанског симфонијског оркестра, оркестра „Орфелин“ и Новосадског дувачког квинтета. Од 2008. године је запослен као соло фаготиста оркестра Опере у Српском народном позоришту у Новом Саду. Свира на инструменту градитеља Живана Шарчевића.
Кристоф Михаел Вилхелм Јан (Цхристопх Мицхаел Wилхелм Јахн, Ерфурт, Немачка, 1977) је дипломирао и магистрирао на Високој школи за музику “Франц Лист” у Вајмару у класи професора Брунхарда Боемеа. Добитник је већег броја награда и признања, медју којима се истиче ИИ награда на Државном такмичењу Немачке “Југенд мусизиерт” (1996). Професионалну музичку каријеру започео је 2000. године као члан оркестра Стаатскапелле у Вајмару, а затим је био ангажован у Симфонијском оркестру Ерфурта, Камерној филхармонији Келна и деловао је као вођа групе виолончела оркестра “Лохорцхестер Сондерсхаусен”. Од 2009. године живи у Новом Саду, где је стално запослен у оркестру Српског народног позоришта, а тренутно свира на позицији вође групе виолончела. Ангажован је у Војвођанском симфонијском оркестру и камерном оркестру “Цамерата Ацадемица”, а наставља да сарађује са оркестром Камерне филхармоније Келна као гостујући члан оркестра и солиста током турнеја. Члан је, и један од осниваца Гудацког квартета Нови Сад. Концертира широм Немачке, Велике Британије и Ирске, Француске, Шпаније, Аустралије солистички и као члан камерних ансамбала.