Koncert tenora Stevana Karanca, baritona Marka Pantelića i pijanistkinje Milice Ilić

19.06.2017, 21:00.
blank-image

Sezonu završavamo koncertom vokalno-instrumentalne muzike.

Program:
Vinćenco Belini
Dolente immagine di Fille mia

Vaga luna, che inargenti za glas i klavir
Marko Pantelić, bariton

Vinćenco Belini
iz zbirke 6 Ariette da camera, za glas i klavir
Malinconia, Ninfa gentile (1)
Per pietà, bell’ idol mio (5)
Ma rendi pur contento (6)
Stevan Karanac, tenor

Milan Prebanda
Romanca
Pazar
Marko Pantelić, bariton

Miloje Milojević
Nikada, op. 21/4 (Pesme za visoki glas i klavir)

Japan
(iz zbirke Pred veličanstvom prirode)
Stevan Karanac, tenor

Milica Ilić
Con esa boca roja

Sangue de Toro
– posvećeno Marku Pantelić
Marko Pantelić, bariton

Fransis Pulenk
iz Tel jour, telle nuit, ciklusa pesama za glas i klavir, FP 86
Une herbe pauvre (6)
Figure de force brûlante et farouche (8)

Dernier Poème, za glas i klavir, FP 163
Stevan Karanac, tenor

Đoakino Rosini
Largo al factotum… arija Figara iz opere Seviljski berberin
Marko Pantelić, bariton

Gaetano Doniceti
Ah! mes amis… Pour mon âme… arija Tonija iz opere Kći puka
Stevan Karanac, tenor

Biografije:
Bariton Marko Pantelić (1991, Beograd) završio je SMŠ Kosta Manojlović” u klasi prof. Nenada Nenića. Apsolvent je Fakulteta muzičke umetnosti u Beogradu u klasi prof. Nikole Mijailovića. Dobitnik je nagrade FMU iz Fonda Jelena Mihailović za najboljeg studenta solo pevanja i trostruki je dobitnik nagrade Dositeja Fonda za mlade talente Republike Srbije. Osvajao je nagrade na takmičenjima u Srbiji i Hrvatskoj. Nastupao je i u Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, Rumuniji, Grčkoj, Španiji, Rusiji, a kao stipendista Međunarodnog i Kanadskog instituta vokalne umetnosti usavršavao se u Njujorku i Montrealu sa umetnicima Metropoliten opere: Rut Falkon, Minjon Dan, Šeril Milnsom, Džoan Dorneman… Pohađao je majstorske kurseve Davida Bižića i Đorđa Nešića.
Nastupao je na festivalima kao što su Mokranjčevi dani, SOMUS, Dani orgulja – Dies organorum, BEMUS i drugi. Na operskoj sceni ostvario se u sledećim ulogama: Redžep-aga (Stanislav Binički – Na uranku), Doktor Falke (Johan Štraus – Slepi miš), Zoroastro (Georg Fridrih Hendl – Orlando, profesionalni debi: Nova beogradska opera), Marčelo (Đakomo Pučini – Boemi, Međunarodni institut vokalne umetnosti u Njujorku), Liturg (Milorad Marinković – Božićni kondak, premijerno izvođenje). Premijerno je izvodio dela Đorđa Markovića i Svetislava Božića.
Kao solista nastupao je sa Horom RTS pod vođstvom Vladimira Kranjčevića, Horom i Simfonijskim orkestrom FMU pod vođstvom Biljane Radovanović i Bojana Suđića i Horom AKUD Ivo Lola Ribar.

Stevan Karanac, tenor, je završio SMŠ dr Miloje Milojević u Kragujevcu, u klasi prof. Lidije Jevremović Sofije. Studije na Fakultetu muzičke umetnosti u Beogradu započeo je 2014. godine u klasi prof. Violete Pančetović Radaković i nastavio u klasi prof. Nikole Mijailovića.
Stilove, tehniku pevanja i glumu usavršavao je na mnogim radionicama i majstorskim kursevima radeći sa glumcem Andrejom Maričićem, rediteljkom Ivanom Dragutinović Maričić, Tadijom Miletićem, Vladimirom Nićiforovićem, Mortenom Roesenom, Dženifer Larmor, Ketrin Hatajom, Darinom Takovom, Davidom Bižićem, Predragom Gostom, Marijanom Mijanović, Hjun Suk Li, Jasminom Trumbetaš Petrović, Aleksandrom Nikolićem i Vladimirom Redkinom. Kao učesnik na internacionalnim takmičenjima u Srbiji i regionu, dobitnik je brojnih visokih nagrada i nagrada laureata.
Održao je solističke koncerte i nastupao kao solista sa horovima i ansamblima, izvodeći ciklus Membra Jesu Nostri D. Bukstehudea, (dirigent Predrag Gosta) i oratorijum Dixit Dominus G. F. Hendla, u Beogradskoj filharmoniji (dirigent Nemanja Mitrašević). Na operskoj sceni debituje ulogom Lenskog u adaptaciji opere Evgenije Onjegin P. I. Čajkovskog, pod umetničkim vođstvom Lidije Jevremović Sofije. Operski repertoar gradi ulogama u operama Apotekar Jozefa Hajdna, Titovo milosrđe i Tako čine sve Volfganga Amadeusa Mocarta i Romeo i Julija Šarla Gunoa. Od 2014. godine honorarno je angažovan u Narodnom pozorištu u Beogradu.
Polaznik je operskog studija Borislav Popović Narodnog pozorišta u Beogradu u sezoni 2016/2017.

Milica Ilić (1985, Beograd) završila je studije klavira u klasi prof. Dejana Stošića na FMU u Beogradu. Dobitnica je nagrada fakulteta iz fonda Olge Mihailović za najtalentovanijeg studenta i iz fonda Slobodnake Milošević – Savić za studenta sa najboljim prosekom. Specijalističke studije kamerne muzike završila je u klasi prof. Jasne Tucović. Doktorirala je u klasi prof. Zorice Ćetković, odbranivši rad na temu Debisijiva dela za klaviski duo. U periodu između 2013. i 2015. godine bila je polaznik Internacionalne operske akademije u Gentu (Belgija), specijalizujući se u oblasti operske korepeticije. Nakon završenih osnovnih studija, najpre je radila kao klavirski saradnik u MŠ Mokranjac u Beogradu, da bi 2011. godine bila izabrana za umetničkog saradnika Katedre za solo-pevanje FMU u Beogradu, gde i danas radi.
U junu 2015. godine u Gentu premijerno je izvela kamernu triler operu u epizodama (a)Mantis Religiosa, čiji je kompozitor i ko-libretista. Ova predstava je veoma uspešno izvedena i na festivalu BUNT u Beogradu u novembru 2016. godine. Autor je muzike za muzičko pozoršni komad Više, koji je izveden u Indoneziji 2016. godine.
Kao korepetitor radila je na više operskih produkcija u zemlji i inostranstvu, a kao dirigent se okušala u izvedbi opere Maddalena S. Prokofjeva (Beograd, 2016) i Die Weisse Rose U. Cimermana (Beograd, 2016). Bila je oficijelni korepetitor na takmičenju Muzičke omladine za solo pevače.
Kao član klavirskog dua Swingle fingers sa Milivojem Veljićem je nastupala širom Srbije i bila stipendista Internacionalne letnje škole u organizaciji Akademije za muziku i izvođačke umetnosti u Beču, u avgustu 2013. godine. Član je Udruženja muzičkih umetnika Srbije.

Loading...