Концерт тенора Стевана Каранца, баритона Марка Пантелића и пијанисткиње Милице Илић

19.06.2017, 21:00.
blank-image

Сезону завршавамо концертом вокално-инструменталне музике.

Програм:
Винћенцо Белини
Dolente immagine di Fille mia

Vaga luna, che inargenti за глас и клавир
Марко Пантелић, баритон

Винћенцо Белини
из збирке 6 Ariette da camera, за глас и клавир
Malinconia, Ninfa gentile (1)
Per pietà, bell’ idol mio (5)
Ma rendi pur contento (6)
Стеван Каранац, тенор

Милан Пребанда
Романца
Пазар
Марко Пантелић, баритон

Милоје Милојевић
Никада, оп. 21/4 (Песме за високи глас и клавир)

Јапан
(из збирке Пред величанством природе)
Стеван Каранац, тенор

Милица Илић
Con esa boca roja

Sangue de Toro
– посвећено Марку Пантелић
Марко Пантелић, баритон

Франсис Пуленк
из Tel jour, telle nuit, циклуса песама за глас и клавир, FP 86
Une herbe pauvre (6)
Figure de force brûlante et farouche (8)

Dernier Poème, за глас и клавир, FP 163
Стеван Каранац, тенор

Ђоакино Росини
Largo al factotum… арија Фигара из опере Севиљски берберин
Марко Пантелић, баритон

Гаетано Доницети
Ah! mes amis… Pour mon âme… арија Тонија из опере Кћи пука
Стеван Каранац, тенор

Биографије:
Баритон Марко Пантелић (1991, Београд) завршио је СМШ Коста Манојловић” у класи проф. Ненада Ненића. Апсолвент је Факултета музичке уметности у Београду у класи проф. Николе Мијаиловића. Добитник је награде ФМУ из Фонда Јелена Михаиловић за најбољег студента соло певања и троструки је добитник награде Доситеја Фонда за младе таленте Републике Србије. Освајао је награде на такмичењима у Србији и Хрватској. Наступао је и у Црној Гори, Босни и Херцеговини, Румунији, Грчкој, Шпанији, Русији, а као стипендиста Међународног и Канадског института вокалне уметности усавршавао се у Њујорку и Монтреалу са уметницима Метрополитен опере: Рут Фалкон, Мињон Дан, Шерил Милнсом, Џоан Дорнеман… Похађао је мајсторске курсеве Давида Бижића и Ђорђа Нешића.
Наступао је на фестивалима као што су Мокрањчеви дани, СОМУС, Дани оргуља – Диес органорум, БЕМУС и други. На оперској сцени остварио се у следећим улогама: Реџеп-ага (Станислав Бинички – На уранку), Доктор Фалке (Јохан Штраус – Слепи миш), Зороастро (Георг Фридрих Хендл – Орландо, професионални деби: Нова београдска опера), Марчело (Ђакомо Пучини – Боеми, Међународни институт вокалне уметности у Њујорку), Литург (Милорад Маринковић – Божићни кондак, премијерно извођење). Премијерно је изводио дела Ђорђа Марковића и Светислава Божића.
Као солиста наступао је са Хором РТС под вођством Владимира Крањчевића, Хором и Симфонијским оркестром ФМУ под вођством Биљане Радовановић и Бојана Суђића и Хором АКУД Иво Лола Рибар.

Стеван Каранац, тенор, је завршио СМШ др Милоје Милојевић у Крагујевцу, у класи проф. Лидије Јевремовић Софије. Студије на Факултету музичке уметности у Београду започео је 2014. године у класи проф. Виолете Панчетовић Радаковић и наставио у класи проф. Николе Мијаиловића.
Стилове, технику певања и глуму усавршавао је на многим радионицама и мајсторским курсевима радећи са глумцем Андрејом Маричићем, редитељком Иваном Драгутиновић Маричић, Тадијом Милетићем, Владимиром Нићифоровићем, Мортеном Роесеном, Џенифер Лармор, Кетрин Хатајом, Дарином Таковом, Давидом Бижићем, Предрагом Гостом, Маријаном Мијановић, Хјун Сук Ли, Јасмином Трумбеташ Петровић, Александром Николићем и Владимиром Редкином. Као учесник на интернационалним такмичењима у Србији и региону, добитник је бројних високих награда и награда лауреата.
Одржао је солистичке концерте и наступао као солиста са хоровима и ансамблима, изводећи циклус Мембра Јесу Ностри Д. Букстехудеа, (диригент Предраг Госта) и ораторијум Диxит Доминус Г. Ф. Хендла, у Београдској филхармонији (диригент Немања Митрашевић). На оперској сцени дебитује улогом Ленског у адаптацији опере Евгеније Оњегин П. И. Чајковског, под уметничким вођством Лидије Јевремовић Софије. Оперски репертоар гради улогама у операма Апотекар Јозефа Хајдна, Титово милосрђе и Тако чине све Волфганга Амадеуса Моцарта и Ромео и Јулија Шарла Гуноа. Од 2014. године хонорарно је ангажован у Народном позоришту у Београду.
Полазник је оперског студија Борислав Поповић Народног позоришта у Београду у сезони 2016/2017.

Милица Илић (1985, Београд) завршила је студије клавира у класи проф. Дејана Стошића на ФМУ у Београду. Добитница је награда факултета из фонда Олге Михаиловић за најталентованијег студента и из фонда Слободнаке Милошевић – Савић за студента са најболјим просеком. Специјалистичке студије камерне музике завршила је у класи проф. Јасне Туцовић. Докторирала је у класи проф. Зорице Ћетковић, одбранивши рад на тему Дебисијива дела за клависки дуо. У периоду између 2013. и 2015. године била је полазник Интернационалне оперске академије у Генту (Белгија), специјализујући се у области оперске корепетиције. Након завршених основних студија, најпре је радила као клавирски сарадник у МШ Мокрањац у Београду, да би 2011. године била изабрана за уметничког сарадника Катедре за соло-певање ФМУ у Београду, где и данас ради.
У јуну 2015. године у Генту премијерно је извела камерну трилер оперу у епизодама (а)Мантис Религиоса, чији је композитор и ко-либретиста. Ова представа је веома успешно изведена и на фестивалу БУНТ у Београду у новембру 2016. године. Аутор је музике за музичко позоршни комад Више, који је изведен у Индонезији 2016. године.
Као корепетитор радила је на више оперских продукција у земљи и иностранству, а као диригент се окушала у изведби опере Маддалена С. Прокофјева (Београд, 2016) и Дие Wеиссе Росе У. Цимермана (Београд, 2016). Била је официјелни корепетитор на такмичењу Музичке омладине за соло певаче.
Као члан клавирског дуа Сwингле фингерс са Миливојем Велјићем је наступала широм Србије и била стипендиста Интернационалне летње школе у организацији Академије за музику и извођачке уметности у Бечу, у августу 2013. године. Члан је Удружења музичких уметника Србије.

Loading...