Na koncertu će nastupiti Katarina Đorđević koja svira baroknu violinu i Sofija Perović. Koncert se realizuje u saradnji sa Udruženjem muzičkih umetnika Srbije
Program:
Johan Sebastijan Bah
Sonata za solo violinu i čembalo br. 1 u ha–molu, BWV 1014
Adagio – Allegro – Andante – Allegro
Sonata za solo violinu i čembalo br. 4 u ce–molu, BWV 1017
Largo – Allegro – Adagio – Allegro
Milica Rogulja
Astralne sentence za violinu i čembalo – premijerno izvođenje
Biografije:
Katarina Đorđević je studirala na Kraljevskoj muzičkoj akademiji u Londonu gde je stekla master diplomu iz barokne violine na Odseku za istorijsko izvođenje kod profesora Sajmona Stendidža. Osnovne studije violine završila je u klasi prof. Vesne Stanković na FMU u Beogradu. Niže i srednje muzičko obrazovanje stekla je u MŠ Stanković kod prof. Mirjane Asurdžić.
Redovno nastupa kao solista i koncertmajstor beogradskog Studija za ranu muziku i kao koncertmajstor i član Makris simfonijskog orkestra u Beogradu. U inostranstvu nastupa u baroknim i klasičnim ansamblima koji se bave izvođenjem muzike na istorijskim instrumentima. Niz godina je članica orkestra English Haydn Festival kao i Florilegium orkestra koji nastupa u londonskom Royal Festival Hall. Kao student je nastupala kao koncertmajstor i članica akademskog baroknog orkestra Kraljevske muzičke akademije u salama Kings Place, Wigmore Hall i Duke’s Hall u Londonu pod vođstvom dirigenta, orguljaša i čembaliste Lorensa Kjumingsa. Nastupala je u okviru Kohn Foundation Bach Cantatas Series pod dirigentima poput Džona Eliota Gardinera. Članica je i baroknog ansambla Collegium Musicum pri Kembridž univerzitetu. Tokom studija je učestvovala u radionicama za mlade muzičare vođenim od strane članova renomiranog engleskog ansambla Academy of Ancient Music. Na festivalu Brecon Baroque nastupala je kao članica orkestra i koncertmajstor uz solistkinju Rejčel Podžer.
Pohađala je majstorske kurseve barokne i klasične violine.
Sofija Perović (1985) je diplomirala čembalo na FMU u Beogradu (2010) u klasi prof. Miloša Petrovića, kao jedan od najboljih studenata generacije. Nakon završetka master studija čembala, dobila je stipendiju Vlade Republike Francuske zahvaljujući kojoj odlazi na master 2 studije opeske režije u Pariz. Godine 2012. upisala je doktorske akademske studije čembala na FMU u Beogradu u klasi prof. Zorice Ćetković gde joj je odobrena tema doktorskog umetničkog projekta Uticaj muzike Andaluzije na interpretaciju kompozicija za solo čembalo Domenika Skarlatija i Antonija Solera. Za vreme studija čembala, pohađala je brojne majstroske kurseve u zemlji i inostranstvu koje su vodili eminentni svetski umetnici i pedagozi. Boravila je u Granadi na Međunarodnom festivalu Manuel de Falja, gde je pohađala majstorsku radionicu Megi Kol i svirala na završnim koncertima festivala (2008, 2011).
Godine 2008. izabrana je da predstavlja FMU na letnjem kursu Austrijske barokne akademije u Gmundenu, gde je nastavila svoje usavršavanje i u narednim godinama. Redovno učestvuje na majstorskim kursevima festivala Čembalo – živa umetnost na kom je 2013. godine održala solistički koncert. Kao solistkinja i u kamernim sastavima, nastupala je u Beogradu, Novom Sadu, kao i u Španiji i Austriji. Sa pijanistkinjom Natašom Penezić izvodi dela savremene muzike za klavir i čembalo.
Kao operski reditelj pred beogradskom publikom debitovala je režijom opere Krunisanje Popeje na velikoj sceni Opere i teatra Madlenianum (2014), a prošle godine postavila je na scenu Bitef teatra monooperu Fransisa Pulenka Ljudski glas.
Trenutno radi i doktorat sa temom Razvoj antiheroja od egzistencijalističkog pozorišta do teatra apsurda na Filološkom fakultetu u Beogradu, kao i doktorat sa temom Muzička dramaturgija i savremena operska režija na Univerzitetu Pariz 8.