Концерт виолинисткиње Катарине Ђорђевић и чембалисткиње Софије Перовић

25.04.2016, 21:00.
blank-image

На концерту ће наступити Катарина Ђорђевић која свира барокну виолину и Софија Перовић. Концерт се реализује у сарадњи са Удружењем музичких уметника Србије
Програм:
Јохан Себастијан Бах
Соната за соло виолину и чембало бр. 1 у ха–молу, BWV 1014
Adagio – Allegro – Andante – Allegro

Соната за соло виолину и чембало бр. 4 у цe–молу, BWV 1017
Largo – Allegro – Adagio – Allegro

Милица Рогуља
Астралне сентенце за виолину и чембало – премијерно извођење

Биографије:
Катарина Ђорђевић је студирала на Краљевској музичкој академији у Лондону где је стекла мастер диплому из барокне виолине на Одсеку за историјско извођење код професора Сајмона Стендиџа. Основне студије виолине завршила је у класи проф. Весне Станковић на ФМУ у Београду. Ниже и средње музичко образовање стекла је у МШ Станковић код проф. Мирјане Асурџић.
Редовно наступа као солиста и концертмајстор београдског Студија за рану музику и као концертмајстор и члан Макрис симфонијског оркестра у Београду. У иностранству наступа у барокним и класичним ансамблима који се баве извођењем музике на историјским инструментима. Низ година је чланица оркестра Енглисх Хаyдн Фестивал као и Флорилегиум оркестра који наступа у лондонском Роyал Фестивал Халл. Као студент је наступала као концертмајстор и чланица академског барокног оркестра Краљевске музичке академије у салама Кингс Плаце, Wигморе Халл и Дуке’с Халл у Лондону под вођством диригента, оргуљаша и чембалисте Лоренса Кјумингса. Наступала је у оквиру Кохн Фоундатион Бацх Цантатас Сериес под диригентима попут Џона Елиота Гардинера. Чланица је и барокног ансамбла Цоллегиум Мусицум при Кембриџ универзитету. Током студија је учествовала у радионицама за младе музичаре вођеним од стране чланова реномираног енглеског ансамбла Ацадемy оф Анциент Мусиц. На фестивалу Брецон Бароqуе наступала је као чланица оркестра и концертмајстор уз солисткињу Рејчел Поџер.
Похађала је мајсторске курсеве барокне и класичне виолине.

Софија Перовић (1985) је дипломирала чембало на ФМУ у Београду (2010) у класи проф. Милоша Петровића, као један од најбољих студената генерације. Након завршетка мастер студија чембала, добила је стипендију Владе Републике Француске захваљујући којој одлази на мастер 2 студије опеске режије у Париз. Године 2012. уписала је докторске академске студије чембала на ФМУ у Београду у класи проф. Зорице Ћетковић где јој је одобрена тема докторског уметничког пројекта Утицај музике Андалузије на интерпретацију композиција за соло чембало Доменика Скарлатија и Антонија Солера. За време студија чембала, похађала је бројне мајстроске курсеве у земљи и иностранству које су водили еминентни светски уметници и педагози. Боравила је у Гранади на Међународном фестивалу Мануел де Фаља, где је похађала мајсторску радионицу Меги Кол и свирала на завршним концертима фестивала (2008, 2011).
Године 2008. изабрана је да представља ФМУ на летњем курсу Аустријске барокне академије у Гмундену, где је наставила своје усавршавање и у наредним годинама. Редовно учествује на мајсторским курсевима фестивала Чембало – жива уметност на ком је 2013. године одржала солистички концерт. Као солисткиња и у камерним саставима, наступала је у Београду, Новом Саду, као и у Шпанији и Аустрији. Са пијанисткињом Наташом Пенезић изводи дела савремене музике за клавир и чембало.
Као оперски редитељ пред београдском публиком дебитовала је режијом опере Крунисање Попеје на великој сцени Опере и театра Мадленианум (2014), а прошле године поставила је на сцену Битеф театра монооперу Франсиса Пуленка Људски глас.
Тренутно ради и докторат са темом Развој антихероја од егзистенцијалистичког позоришта до театра апсурда на Филолошком факултету у Београду, као и докторат са темом Музичка драматургија и савремена оперска режија на Универзитету Париз 8.

Loading...