Miloš Ilić je jedini autor iz našeg regiona koji je uvršten u Gunn Report, najrespektabilniju svetsku publikaciju o advertajzingu.
Miloš Ilić je idejni tvorac, strateg i kreativni direktor dugog niza kampanja za velike globalne brendove, koje su osvajale najprestižnije međunarodne nagrade (Cannes Lions, Epica, One Show…) i jedini je autor iz našeg regiona koji je uvršten u Gunn Report, najrespektabilniju svetsku publikaciju o advertajzingu.
Izloženi skup ogleda o strateškoj kreativnosti obuhvata neke od najzanimljivijih projekata kojima je Miloš Ilić rukovodio u okviru raznih kreativnih agencija širom sveta. Bitan je još jedan zajednički imenitelj prikazanih radova, koji objašnjava i naslov izložbe. ,,Uporedo sa svim vidljivim aspektima rada, sve vreme sam bio posvećen jednoj skrivenoj aktivnosti – švercovanju – odnosno švercovanju vrednosti (ili bar svega onoga što spada u moj set vrednosti) u gigantski svet masovne industrije. Godinama sam pažljivo krio verovanje da sva ta ‘javna’ umetnost, bilo da je reč o arhitekturi, dizajnu ili advertajzingu, može da bude sila koja menja našu stvarnost nabolje”, kaže autor.
Od 2011. Miloš Ilić ponovo živi i radi u Beogradu, kao Chief Creative Officer agencije Luna\TBWA.