ПРЕ И ПОСЛЕ БАХА – Ансамбл Београдски барок

10.10.2011, 16:47.
blank-image

Оно по чему се овај ансамбл издваја код нас је што барокну музику изводе на копијама историјских барокних инструмената. Чланови су Катарина Ђукић, барокна виолина, Катарина Алексић, барокна виолина, Растко Поповић, барокна виола, Срђан Станић, виола да гамба и Жељко Манић, чембало

Својом генијалношћу, јединственим и необичним музичким стилом, Бах се наметнуо као норма и главни представник стилске епохе барока, тако бацивши у сенку друге, такође велике музичке личности ове епохе, чинећи да их заборавимо, заједно са њиховим успесима. Чини нас срећним да вам представимо дела неколико стваралаца пре и после Баха, кроз различите жанрове у којима су се истицали, на инструментима за које су компоновали и на начин на који су то они изводили, јер кроз историјско-стилски утемељену праксу извођења ова музика из давно прошлих времена нам ослобађа сасвим посебан простор да и сами будемо ствараоци.
Ансамбл Београдски барок

Програм:

Ditrih Bukstehude: Sonata Op.1, br. 3 u a-molu
(1637-1707)                 za violinu, violu da gambu i čembalo

Adagio – Allegro – Lento – Vivace – Presto – Adagio/Lento

Metju Lok:                Svita u D molu/duru iz zbirke Broken Consort
(1621 – 1677)
Pavan
Ayre
Galliard
Ayre
Saraband

 

Kristlib Zigmund Binder:    Sonata u D-duru
(1723 – 1789)                           za violu i čembalo obligato sa violončelom ad libitum

Allegro
Andante
Tempo di Minuetto

Johan Kristof Fridrih Bah: Koncert za čembalo i gudače u es-duru, B.C29
(1732-1795)
Allegro di molto
Adagio
Allegro con spirito

Loading...