Учествују: др Мирјана Веселиновић-Хофман, музиколог,др Ксенија Радош, психолог, др Мишко Шуваковић, естетичар и теоретичар уметности, Зоран Ерић, композитор, др Томислав Седмак, неуропсихијатар, др Милош Арсенијевић, филозоф, Владимир Стојнић, пијаниста
Књига Процеси панстилистичког музичког мишљења др Тијане Поповић Млађеновић јесте једно раскошно и исцрпно истраживање. Њиме се из суштинског музичког аспекта – аспекта пандимензије мишљења путем звука – осветљава феномен музичке фантазије као својеврсне музичке лабораторије, чији функционални и егзистенцијални смисао почива на слободи стваралачке ерупције и трансгресије. Ауторка анализира феномен фантазије у оквиру интердисциплинарног окружења, које је генерално дефинисано трансверзалама когнитивистичког, културолошког, психоаналитичког и музиколошког карактера (…) Ауторкина висока обавештеност о проблематици коју разматра, минуциозност, аналитичка поузданост, па и фантазијски потенцијали у њеном дискурсу о фантазијском, чине ову монографску студију једним од важних музиколошких постигнућа у нас (…) др Мирјана Веселиновић-Хофман, редовни професор Факултета музичке уметности у Београду
Налази ове опсежне, концептуално и методолошки инвентивно засноване студије, ретке и у светским оквирима, имају бројне и далекосежне теоријске, методолошке и практичне импликације по музикологију и психологију музике. Монографско дело др Тијане Поповић Млађеновић представљаће незаобилазни референтни извор за будућа музиколошка и психомузиколошка истраживања (…) др Ксенија Радош, редовни професор Филозофског факултета у Београду
Овако постављено научно дело указало је на свеобухватну амбицију да се понуди општи и универзални скуп метода тумачења музике и музичког мишљења који ће објединити искуство стварања, извођења, слушања, те музичку анализу, историју музике и психологију музике. Циљ њене монографске студије јесте да покаже могућности синтезе научног и музичко-уметничког универзализма у разумевању и просуђивању музичких дела од XВ до XX века. Музика је предочена као подручје подложно критичкој анализи, научном тумачењу, али и интуитивном и фантазматском доживљају (…) др Мишко Шуваковић, редовни професор Факултета музичке уметности у Београду