SAVREMENA VIZUELNA UMETNOST I EDUKACIJA

21.04.2013, 19:16.
blank-image

Učesnice razgovora: Milena Ristić, profesorka na odseku tekstila, Škola za dizajn; Olivera Nožinić, profesorka likovne kulture, Deseta beogradska gimnazija “Mihailo Pupin”, Marina Čudov, profesorka likovne kulture, Prva beogradska gimnazija;
U razgovoru učestvuju i učenice/ci srednjih škola u Beogradu

Moderatorka razgovora: Ana Nedeljković, stručna saradnica za edukativne programe, Kulturni centar Beograda

Svi zainteresovani nastavnici, profesori, edukatori, umetnici i učenici pozvani su da aktivno učestvuju u razgovoru.

U okviru edukativnih programa Kulturnog centra Beograda, cilj je da se razvija saradnja sa školama, nastavnicima, profesorima i učenicima, kao i da se istakne značaj savremene umetnosti u procesu formalnog i neformalnog obrazovanja, ali ne manje i opšti značaj kreativnosti i inovativnih metoda u obrazovanju.

Imajući u vidu važnost ovakvog pristupa za formiranje stavova mladih, kao i neophodnost sistematičnije saradnje između sektora kulture i obrazovanja, serijom javnih razgovora o ovoj temi namera je da se okupe zainteresovani akteri, predstave različiti stavovi, i da se, što je najvažnije, konstruktivnom diskusijom dođe do konkretnih, praktičnih i izvodljivih modela saradnje.

U prvom razgovoru fokus će biti na oblasti vizuelne umetnosti i sledećim temama:

-Likovna kultura u osnovnim i srednjim školama
-Marginalizovani položaj likovnog u odnosu na druge predmete i problem umanjenog fonda časova
-Zastupljenost savremene umetnosti u redovnim školskim programima likovnog i umetničkih predmeta u školama likovne oblasti
-Zastupljenost i mogućnosti kreativnih i umetničkih pristupa u nastavi neumetničkih predmeta
-Predstavljanje primera dobre prakse saradnje škola i kulturnih institucija
-Diskutovanje o novim modelima saradnje škola i kulturnih institucija
-Pozicija umetnika kao edukatora
-Odnos mladih prema programima formalnog i neformalnog obrazovanja u ovoj oblasti
-Aktivnija uloga mladih u umetnosti i kulturi

Loading...